گزارش کارآموزی عمران و معماری؛ گزارش کار روزانه در تحقیق قطار شهری مشهد

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران

توضیحات:

گزارش کارآموزی عمران و معماری، با موضوع گزارش کار روزانه در پروژه قطار شهری مشهد، در قالب فایل word و در حجم 23 صفحه.

 

بخشی از متن:

از جمله مشكلات موجود در اين پروژه بزرگ، كه بخشي از پروژه عظيم و ملي قطارشهري مشهد مي باشد، و عمليات انجام شده را به شدت به تأخير انداخته است، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1- وجود دكل هاي برق فشار قوي 63 و 130 كيلو ولتي است كه از حريم اين پل عبور كرده و امكان انجام بسياري از عمليات ها را متوقف يا با كندي مواجه ساخته است.

2- از ديگر مشكلات مهم مشاهده شده در اين پروژه، كه تأخيراتي را در آن به وجود آورد، بحث اختلافات با پادگان شهيد برونسي بود اولا مسؤولين پادگان از ابتداي امر به دليل مسائل حفاظتي با ساخت اين پل كه از كنار پادگان عبور مي كند و مسلط به داخل آن مي باشد، مخالفت نمودند و همين امر تعطيلي كامل پروژه را براي مدتي در ابتداي آن در پي داشت.  ثانيا قسمت شرقي پادگان به موازات خياباني قرار دارد كه قسمت جنوبي پل در آن قسمت است. با توجه به نياز براي افزايش عرض جاده در اين محل و اين كه در سمت ديگر خيابان به دليل وجود ساختمان هاي متعدد، امكان هيچ گونه عقب نشيني وجود ندارد، لذا طبق توافقاتي كه بين شهرداري مشهد و مسؤولين لشكري در اين زمينه انجام شد، شهرداري مشهد قسمتي از پادگان شهيد برونسي در مجاورت اين پروژه را خريداري كرد. كار عقب نشيني ديوار پادگان و جايگزيني آن با ديوارهاي پيش ساخته بتني انجام شد. در هر حال پس از برگزاري جلسات و هماهنگي لازم، بلافاصله تخريب كامل تأسيسات باقي مانده انجام شد.

3- مشكل بعدي، عدم هماهنگي ساير ادارات و ارگان ها در اين زمينه بود. به طور مثال علي رغم استعلامات انجام شده، متأسفانه محل دقيق كابل ها يا لوله هاي شهري در زيرزمين مشخص نبود، كه همين امر باعث بروز مشكلاتي از جمله قطع كابل اصلي تلفن منطقه هنگام گودبرداري شد. همچنين تداخل ساير قسمت ها مثلا پيمانكار زيباسازي و فضاي سبز اطراف ريل ها كه خاك هاي اضافي را در اطراف آرماتورهاي علم شده ريخته و مشكلات بسياري را جهت پاكسازي آن ايجاد كردند و ... از ديگر مشكلات اين پروژه است.         

دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 21657 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:20 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های مهندسی عمران و معماری


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش