مقاله ترجمه شده مشارکت در بازارهای مالی و بی ثباتی آشکار تقاضای پول

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت

توضیحات:

مقاله ترجمه شده مشارکت در بازارهای مالی و بی ثباتی آشکار تقاضای پول در قالب فایل word و در حجم 23 صفحه به همراه مقاله زبان اصلی. این فایل توسط مترجم برای فرافایل ارسال گردیده است.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 21 صفحه و مربوط به سال 2004 می باشد.

 

عنوان مقاله زبان اصلی:

Financial market participation and the apparent instability of money demand

سال انتشار: 2004

محل انتشار:

Journal of Monetary Economics 51 (2004) 1297–1317

چکیده:

این مقاله از داده های مقطعی مربوط به منابع دارایی های مالی چند دوره استفاده می کند تا ثبات تقاضای پول در ایالات متحده پس از جنگ را مورد بررسی قرار دهد. در ابتدا یک معیار جدید برای بررسی تحول مشارکت در بازارهای مالی، از طریق ارتباط دادن مشارکت در حاشیه بسیط از تقاضای پول و کمی کردن اثر ثروت روی تصمیمات مربوط به مشارکت، ارائه می کنیم. سپس به بیان ارتباط افزایش مشارکت در دوره زمانی "پول از دست رفته" با حساسیت نسبت به نرخ سود بالاتر بعدی مجموعه های پولی می پردازیم. این مقاله نشان می دهد که برآوردهای سری های زمانی از روابط تقاضای پول ذاتاً ایراد دارد و بطور نامناسبی تمایل به اظهار بی ثباتی دارد.

 

بخشی از مقدمه:

تحقیقات سری زمانی در خصوص تقاضای پول عمدتاً نتیجه می­گیرند که دارایی­های پولی توابعی ثابت از نرخ سود و متغیرهای اندازه­گیری زمان و کشورها نیستند،  برخلاف چیزی که تئوری اقتصاد بیان می­کند. این مقاله نشان می دهد برآوردهای سری زمانی تقاضای پول ذاتاً ایراد دارند و بطور نامناسبی تمایل به پیشنهاد بی­ثباتی دارند. من از شواهد و مدارک مقطعی استفاده کردم تا ثبات تقاضای پول پس از جنگ را در ایالات متحده از طریق برقراری ارتباط بین تحول مشارکت بازار مالی با دو تا از برجسته­ترین مظاهر بی ثباتی سری­های زمانی، روشن کنم، که یک شیفت(تغییر) رو به پایین در تقاضای پول دهه 1970 و سپس حساسیت نرخ سود یالاتر مجموعه های پولی را نشان می­دهد.

اخیراً اهمیت غیر یکنواخت بودن هزینه مشارکت بازار مالی، در تحقیقات مربوط به تقاضای پول مورد توجه قرار گرفته است. مولیگان و سالا-آی-مارتین(2000)، با استفاده از نتایج نظرسنجی امور مالی مصرف­کننده 1989 ، و آتانازیو و همکارانش(2002) با استفاده از تحقیقات روی خانوارهای ایتالیایی در طول دهه 1990، هزینه­های رفاه تورم را با توجه به حاشیه­های گسترده تقاضای پول محاسبه کردند، یعنی تصمیمات خانوار نسبت به اینکه وارد بازار مالی بشود یا خیر و بخشی از ثروتش را به شکل دارایی­های سودآور غیر پولی نگه دارد. در این مقاله، از داده­های پیمایشی در طول دوره زمانی گستره استفاده شده است که به من اجازه می­دهد چند دوره را بصورت مقطعی به منظور ارائه یک معیار جدید برای تحول(تکامل) مشارکت در بازار مالی مورد بهره­برداری قرار دهم و مشارکت را با موضوع ثبات تقاضای پول پس از جنگ ارتباط دهم.

 

دانلود رایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 23164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:1,504 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت و حسابداری


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word ترجمه مقاله بهمراه فایل pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی