تحقیق بررسی انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
توضیحات:
تحقیق بررسی انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه، شامل داده های آماری، نمودار های میله ای، چندبر، دایره ای، جداول توزیع فراوانی، محاسبه های شاخص های پراکندگی، و ...

مقدمه:
برخورداری ازمیزان بهینه‌ای از آمادگی جسمانی، به بهبود کیفیت زندگی منجر می‌شود که این موضوع، نقش بسیار مهمی در سلامت جسم و روان ایفا میکند. به‌ همین‌ دلیل، بالا بردن آمادگی جسمانی بدن در هر سنی و برای هر جنسیتی و با هر میزان، توصیه می‌شود. از عوامل مهم آمادگی جسمانی انعطاف‌پذیری است. انعطاف‌پذیری سازوكار بسیار مهمی در بدن است كه برای اجرای مهارت‌ها و حركات در دامنۀ وسیع، شرط لازم است. انعطاف‌پذیری زیاد، نه‌تنها عاملی در پیشگری از آسیب‌دیدگی است، بلكه سبب می‌شود تا یك حركت سریع، به‌آسانی ، بدون فشار و درد اجرا شود.
انعطاف‌پذیری، توانایی حركت مفاصل در سراسر دامنۀ حركتی است و سازو‌كار بسیار مهم در بدن انسان است كه برای اجرای مهارت‌ها و حركات ورزشی لازم است.كم‌بودن دامنۀ انعطاف‌پذیری عضلات و مفاصل بدن یا فقدان آن ممكن است به نارسایی‌ها و اختلالات گوناگونی که در زیر اشاره‌شده، منجر شود:
اختلال در یادگیری و تكمیل حركات مختلف و متنوع، آسیب‌پذیرشدن افراد نسبت‌به صدمات و آسیب‌های ورزشی، متناسب‌نبودن افزایش قدرت و سرعت و هماهنگی در ارتباط با یكدیگر، محدودیت در مقدار و كیفیت اجرای حركات.
به دلیل اهمیت بسیار زیاد این فاکتور آمادگی جسمانی بر ان شدم تا تحقیق آماری روی میزان انعطاف پذیری دانشجویان رشته تربیت بدنی انجام دهم.
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 21386 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:53 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته تربیت بدنی


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش