مقاله ترجمه شده آيا تبليغات اثري روی قصد خريد برند (نشان تجاري) فروشگاهي دارد؟ يك چهارچوب مفهومی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ آيا تبليغات، اثري قصد خريد برندِ(نشان تجاري) فروشگاهي دارد؟ يك چهارچوب مفهومی، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه، به همراه مقاله زبان اصلی.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 9 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد. این فایل بصورت اختصاصی توسط گروه ترجمه فــــرافایل تهیه شده است.


عنوان مقاله زبان اصلی:

Does advertising matter to store brand purchase intention? A conceptual framework

سال انتشار: 2012

محل انتشار: Journal of Product & Brand Management


بخشی از مقدمه:
استراتژی نام تجاری(برند) فروشگاهی یک عمل معمولي اتخاذ شده توسط خرده فروشان در سراسر جهان است، به عنوان بخشی از تلاش توليدكننده- خرده فروش براي کنترل بازار(هوك، 1996؛ برت، 2000).  برندهاي فروشگاهی، همچنین به عنوان برچسب مخصوصي كه نشانگر محصولات تولید شده از طرف خرده فروشان است و يا تحت نام تجاري خود خرده فروشان به فروش می رسد، تعريف مي گردد. مفهوم نام تجاری به عنوان وسیله ای برای كسب سهم بازار بيشتر و ایجاد حاشیه سود بالاتر برای خرده فروش و در عين حال ارائه قیمت خوب و منصفانه به مشتريان برای محصولات مشابه با برند ملي مورد توجه قرار گرفته است (ناندن و دیکینسون، 1994). اگر چه برخی از خرده فروشان تاکید بيشتري بر کیفیت محصول دارند تا قیمت آن، برندهاي فروشگاهي به طور سنتی بر اساس قیمتشان مورد مبادله قرار گرفته و بخشي از بازار را كه نسبت به قيمت حساسيت دارند، مورد هدف قرار داده اند(هوك و بانرجي، 1993).


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 25047 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:700 کیلوبایت

 قیمت: 34,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word مقاله ترجمه شده به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی