مقاله ترجمه شده تسریع عملکرد وب + پاورپوینت

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تسریع عملکرد وب: کم کردن از خاصیت تعارض، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل word و در حجم 32 صفحه، به انضمام فایل پاورپوینت ارائه مقاله در حجم 17 اسلاید.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 12 صفحه و مربوط به سال 2013 می باشد.

منبع مقاله:
SIGCOMM’13, August 12–16, 2013

سال انتشار: 2013

چکیده:

برای خدمت به کاربران به سرعت، ارائه دهندگان خدمات وب ایجاد زیر ساخت را به client نزدیکتر و از اتصالات حمل و نقل چند مرحله ای استفاده می کنند. اگرچه این تغییرات درک Client و زمان رفت و برگشت را کاهش می دهد، مکانیزم های متداول TCP ها اساسا مشابه رشد تاخیر شده است.ما یک مطالعه اندازه گیری از یک ارائه دهنده خدمات وب سایت های بزرگ را انجام و نشان دادیم، در حالی که اتصالات بدون از دست دادن کامل نزدیک به زمان تاخیر ایده ال از یک زمان رفت و برگشت است، بهبود فاصله محور TCPها باعث انتقال با از دست دادن بطور متوسط پنج برابر می باشد.
در این مقاله، ما در حال حاضر طراحی از مکانیزم بازیابی از دست دادن جدید برای TCP که مورد استفاده کوچک کردن صحیح بازیابی انتقال زاید فاصله محور می شود. فعال، واکنش و اصلاح سه کیفیت متفاوت، مکانیزم گسترش پذیر که (1) بطور فعال از خسارات بازیافت می شود، (2) بازیابی از آنها با بیشترین سرعت ممکن، (3) نوسازی بسته های که مخفیانه از دست رفته اند هستند. مهمتر از همه، مکانیزم هایی هستند که هر دو با جعبه میانی و کنترل تراکم TCPهای موجود و از دست دادن بازیابی سازگار هستند. آزمایش بزرگ ما بر روی شبکه تولید گوگل ها که از نشان دادن جریانات میلیونها سرور در کاهش 23 درصدی بطور متوسط 47 درصد در زمان تاخیز 99th بیش از TCP امروزی است.



دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 22110 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pptx , pdf

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:2,143 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مهندسی کامپیوتر و شبکه و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل:
    فایل متن ترجمه شده: Docx
    فایل متن زبان اصلی: pdf
    فایل اسلاید مناسب جهت ارائه به عنوان کنفرانس:
    powerpoint.pptx