مقاله ترجمه شده الگوریتم هاي توزیع شده در شبکه هاي سنسور وایرلس

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
مقاله ترجمه شده الگوریتم هاي توزیع شده در شبکه هاي سنسور (حسگر) بیسیم؛ رویکردي جهت اعمال توافق باینري در یک تست واقعی، در قالب فایل pdf و در حجم 13 صفحه، به همراه مقاله زبان اصلی سال 2015.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 9 صفحه و مربوط به سال 2015 می باشد.

عنوان مقاله زبان اصلی:
Distributed algorithms in wireless sensor networks: An approach for applying binary consensus in a real testbed

منبع مقاله:
Computer Networks 79 (2015) 30–38

سال انتشار: 2015

http://www.farafile.ir/content/productpic/28292NDQ4MjE_.png

بخشی از چکیده:
در این کار ما الگوریتم باینري را براي استفاده در شبکه هاي سنسور مورد توجه قرار دادیم. توافق دودویی اجازه می دهد تا مجموعه اي از موجودیت هاي توزیع شده براي رسیدن به توافق در مورد پاسخ به یک سوال باینري استفاده شود و تصمیم نهایی بر اساس نظر اکثریت است. توافق باینري می تواند نقش اساسی در افزایش دقت تشخیص وقوع رویداد داشته باشد. کارهاي موجود در الگوریتم توافق باینري روي شبیه سازي الگوریتم در یک مفهوم کاملا نظري متمرکز است. ما شکاف بین کار نظري و پیاده سازي سخت افزاري واقعی را با تغییر الگوریتم براي کارکرد در شبکه هاي حسگر بی سیم را پر می کنیم. این کار با اضافه کردن یک متد براي گره ها جهت تعیین اینکه چه کسی براي برقراري ارتباط و نیز افزودن مقدار کشف کننده (هیوریستیک) به گره ها تا اینکه بدانند چه زمانی الگوریتم به اتمام رسیده است، به دست می آید. اجراي ما ناهمزمان و بر اساس ارتباطات تصادفی است. در این کار، ما پیاده قبلی مان را توسعه داده تا آن را در 139 سخت افزار تستی، (asynchronous) آزمایش کنیم...


دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 25694 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:848 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مهندسی کامپیوتر و شبکه و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل فایل pdf ترجمه به همراه مقاله زبان اصلی