معرفی ابزار نرم افزاری زمانبندی رویداد و سایتهای برتر ارائه دهنده آن

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
معرفی ابزار نرم افزاری همکاری زمانبندی رویداد (Event Scheduling) و سایتهای برتر ارائه دهنده آن، در قالب فایل word و در حجم 7 صفحه.
زمانبندی رویداد یا Event Scheduling یکی از انواع ابزارهای نرم افزاری همکاری است. در این فایل ابتدا ابزار معرفی شده و سپس سایت های برتر ارائه کننده این خدمت، با تشریح قیمت خدمات آنها، معرفی شده اند. فایل به زبان فارسی می باشد.

بخشی از متن:
زمانبندی رویدادها فعالیتی است در مدیریت رویدادها که مربوط به یافتن زمان مناسب برای رویدادهایی همچون جلسات، کنفرانس ها، سفرها و ... می باشد. این فعالیت بخش مهمی از برنامه ریزی رویدادهاست که عموما در مراحل ابتدایی انجام میشود. عموما زمانبندی رویداد از این لحاظ اهمیت دارد که اثرات زمان برگزاری رویداد به چه میزان میتواند در موفقیت آن اثر گذار باشد. بعنوان مثال زمانی که برای برگزاری یک کنفرانس علمی برنامه ریزی میشود، مهم است که برنامه ریز زمان برگزاری کلاس ها در دانشگاهها را مدنظر قرار دهد زیرا انتظار میرود که اکثر شرکت کنندگان در این کنفرانس اساتید دانشگاه ها خواهند بود. همچنین بایستی کنترل شود که کنفرانس های مشابه از لحاظ زمانی با کنفرانس مزبور تداخل نداشته باشند، زیرا برای شرکت کنندگانی که علاقمند به شرکت در هر دو کنفرانس باشند مشکل ساز خواهد بود.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 22119 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:556 کیلوبایت

 قیمت: 21,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های کامپیوتر، IT، مدیریت، و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش