پاورپوینت (اسلاید) تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در حجم 21 اسلاید، همراه با تصاویر.

مشتریان مختلف نیاز های متفاوتی دارند. همه ی آنان نیازمند یک نوع کالا یا مزیت های کالا نیستند، و همه نیز یک کالای خاص را به یک دلیل خریداری نمی کنند. تقسیم بندی بازار برای شما این امکان را فراهم می سازد که بازارهایی را که در آن هستید و نیز بازارهایی را که باید در آن باشید را بررسی کنید. تفکیک مشتریان به گروه هایی که نیاز های مشابه دارند سودمند است. هر یک از این گروه ها یک بخش از بازار را تشکیل می دهند.

فهرست مطالب:
تعریف تقسیم بازار
مزایای تقسیم بازار
هدف از تقسیم بازار
بازوی تقسیم بازار
معیارهای تقسیم بازار
متغیرهای تقسیم بازار
استراتژی های طبقه بندی بازار تقسیم بازار
عوامل موثر درانتخاب استراتژی های تقسیم بازار
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 23965 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:3,162 کیلوبایت

 قیمت: 21,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش