پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی تالیف دکتر اسفندیار سعادت، با عنوان  سیستم پاداش، در حجم 18 اسلاید، با توضیحات کامل.

کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان سیستم پاداش است.

بخشی از متن:
به جبران زحمتی که فرد در سازمان متحمل می شود، در ازای وقت و نیرویی که او در سازمان و به خاطر نیل به اهداف سازمان صرف می کند و به تلافی خلاقیت و ابتکارات وی برای یافتن و به کارگیری رویه ها و روشهای کاری جدیدتر و بهتر، سازمان به فرد پاداش می دهد. پاداشی که فرد از سازمان دریافت می دارد یا به خاطر انجام وظایف محول در حد عادی و متعارف است که در این صورت حقوق یا دستمزد نامیده میشود و یا به خاطر انجام وظایف در سطحی بالاتر از استانداردهای عادی کاری است که در اینصورت از پاداش به عنوان مزایایی فوق العاده به خاطر کار فوق العاده صحبت می شود. سیستم پاداش در سازمان هر دو نوع عملکرد را دربرمی گیرد، و سیستمی است که بر اساس موازین و شیوه های خاصی، پاداش هر یک از کارکنان را متناسب با کارشان به آنها می دهد.

فهرست مطالب:
مقدمه
پاداشهای درونی و بیرونی
انواع پاداش
مبنای اعطای پاداش
ویژگیهای سیستم پاداش موثر
نظریه برابری
طرحهای جدید اعطای پاداش
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20653 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:167 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت، حسابداری، ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش