طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

دسته بندي : کارآفرینی » تولیدی
توضیحات:
طرح توجیهی (طرح کسب و کار) تولید شانه تخم مرغ و میوه جات مقوایی، در قالب فایل word و در حجم 46 صفحه.

بخشی از معرفی محصول:
شا نه تخم مرغ کارتنی است قالب بندی شده جهت نگهداری، حمل و جابجائی مطمئن تخم مرغ. این محصول عمدتا از باز یا فت کاغذ و کارتن باطله تولید می شود.
ویژگی ها:
هر محصول ويژگي ها و مشخصات خاصي دارد كه پيش از هر گونه بررسي فني و مالي طرح، لازم است اين خصوصيات به درستي شناخته شوند. شناخت صحيح مشخصات و ا نواع مختلف محصول، بدون ترديد راهنماي مناسبي جهت تصميم گيريهاي لازم در انتخاب روش و عمليات توليد و محاسبات بعدي مورد نياز خواهد بود. در اين ارتباط يكي از موثرترين روشهاي قابل استفاده به كارگيري استاندارد هاي مدون ملي و جهاني هر يك از محصولات مي باشد. علاوه بر اين جهت بررسي بازار لازم است كه شماره تعرفه گمركي محصولات نيز مشخص مي گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.
در اين بخش به معرفي محصول و كاربرد آن، مشخصات فني، شماره تعرفه گمركي و استاندارد هاي محصول مورد بررسي قرار خواهد گرفت ...
.........................
اکثر مردم از هدر دادن کاغذ هايي که روي آن مي نويسند اجتناب مي کنند، چرا که اين باور از گذشته در ذهن همه ما شکل گرفته است که کاغذ ها محصولي سلولزي از تنه ارزشمند درختان هستند. جالب اينجاست که امروزه ديگر ا ستفاده از درختان در صنايعي چون کاغذسازي مقرون به صرفه نيست ، بلکه اين ضايعات سلولزي هستند که در اين صنعت به کار گرفته مي شوند. جالب است بدانيد از نظر کيفيت ، بهترين کاغذ ها از الياف کتان و پنبه سپس کاج و نيشکر به دست مي آيند. اکنون يکي از دا نش آموختگان دانشگاه صنعتي ا ميرکبير، موفق شده است از البسه مستعمل در توليد خمير کاغذ استفاده کند. در طرح وي منظور از منسوجات مستعمل سلولزي ، پنبه ، لايوسل و ويسکوز هستند.

فهرست مطالب:
چکیده طرح
فصل اول
تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول
بررسی بازار وقیمت فروش محصول
فصل دوم
مطالعات  فنی
تشریح فرایندهای تولید و فرایند تولید منتخب
دستگاها و تجهیزات خط تولید
نیروی انسانی مورد نیاز
براورد میزان مصرف مواد اولیه
تجهیزات وتاسیسات عمومی و
مصرف انرژی سالیانه
فصل سوم
بررسی اقتصادی و بازار
محاسبات مالی و اقتصادی
دسته بندی: کارآفرینی » تولیدی

تعداد مشاهده: 25092 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 46

حجم فایل:535 کیلوبایت

 قیمت: 21,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و کارآفرینان


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و ویرایش