کتاب الکترونیکی موفقیت تا بی نهایت - جلد اول

دسته بندي : کتاب » آموزشی
توضیحات:
کتاب الکترونیکی موفقیت تا بی نهایت (100 راز طلایی برای داشتن موفقیتی پایدار) - جلد اول، محصول شرکت پولوکس، در قالب فایل pdf و در حجم 100 صفحه.

این کتاب الکترونیکی متفاوت و بسیار ارزشمند، پس از سالها تحقیق و مطالعه و با تلاش بسیار گردآوری شده که همراه با فرمولی انحصاری به بازار معرفی می گردد.

از امتیازات کتاب های الکترونیکی همچون سبک بودن، قابل حمل بودن و در همه جا در دسترس بودن که بگزریم باید عرض بکنیم که کتاب الکترونیکی موفقیت تا بی نهایت پولوکس، با دارا بودن فرمول اختصاصی، فرهنگ کتاب خوانی را نیز متحول می نماید زیرا در این کتاب الکترونیکی به جای پر کردن صفحات با مطالب و تصاویر با ربط و بی ربط و حوصله سر بر، سعی شده است تا چکیده و عصاره مطالب که همانا رازهای موفقیت می باشد را به صورت خلاصه اما مفید، اثر گزار و انرژی بخش تقدیم نمائیم تا از این طریق ضمن ارتقای دانش شما، کمک شایانی به صرفه جوئی در هزینه، وقت و انرژی شما کرده باشیم.

به علاوه در کتاب الکترونیکی موفقیت تا بینهایت پولوکس، تلاش شده است تا شما را از خواندن صدها جلد کتاب، مجله و یا مقاله مرتبط با حوزه موفقیت بی نیاز کرده و تنها کافی است تا شما نیز با تهیه این کتاب نفیس و عمل به رازهای موفقیت اشاره شده در آن، همیشه با انرژی، امیدوار و با انگیزه بوده و بتوانید به صورت پایدار به تمام اهداف دلخواهتان دست پیدا نمائید.

کتاب الکترونیکی موفقیت تا بینهایت پولوکس، دومین محصول انتشارات مجازی پولوکس می باشد و دریافت و عمل به رازهای موفقیت گردآوری شده در کتاب الکترونیکی موفقیت تا بینهایت ، پیش نیاز رسیدن به کسب ثروت نیز می باشد.

آنچه در کتاب الکترونیکی موفقیت تا بی نهایت پولوکس خواهید آموخت:
رازهای موفقیت
ویژگیهای افراد موفق
تاثیر شکست در موفقیت
راه های رسیدن به موفقیت
نقش آموزش درست در موفقیت
فرمول طلائی خوشبختی و موفقیت
انسانهای موفق مراقب چه هستند؟
آیا شما انسان موفقی خواهید شد؟
پیش نیاز رسیدن به موفقیت چیست؟
انسانهای موفق چگونه می اندیشند؟
چگونه با وجود موانع به هدف دست پیدا کنیم؟
افراد موفق چه می کنند که تا این حد موفق می باشند؟

و به همراه ده ها راز موفقیت دیگر ...
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 14448 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:4,654 کیلوبایت

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf