پاورپوینت (اسلاید) اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تقسیم اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، در حجم 21 اسلاید، همراه با توضیحات گویا.

بخشی از متن:
هدف اصلی این ارائه آشناسازی دانشجویان با اهداف رایج بازرگانی مؤسسات و ساختارهای سازمانی آنها، بالاخص ساختارهای مورد استفاده در دوایر و شعب بازاریابی می باشد.
مدیران هر مؤسسه ای قبل از ایجاد یک ساختارسازمانی باید اهداف خود را در چارچوب رسالت و فلسفه وجودی شرکتشان تعیین نموده و استراتژیهای مناسبی را که همان راههای نیل به اهداف هستند،تدوین نمایندو در طی این فرآیند آنچه مهم است همخوانی کامل ساختار با رسالت،اهداف و استراتژیهای مؤسسه در زمان حال و آینده است.

فهرست مطالب:
هدف کلی
تعیین رسالت مؤسسات
عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی
اهداف مؤسسه
نیروهای داخل سازمان
نیروهای خارجی
سبک‌هاي مدیریتی
ساختار کارکردی یا وظیفه ای
ساختار مبتنی بر بازار
ساختار ماتریسی یا ماتریکس
انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی
سازمان عملیاتی
سازمان جغرافیایی
سازمان مدیریت محصول
سازمان مدیریت بازار
سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار
مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار
معایب ساختار مدیریت محصول / بازار
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:296 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با یکی از نرم افزارهای zip یا rar از حالت فشرده خارج نمایید.
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش