پاورپوینت (اسلاید) تصمیم گیری در بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تصمیم گیری در بازاریابی، در حجم 34 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
در اصطلاح بازاریابی، هر محصولی زمانی موفق خواهد شد که بتواند ارزش و رضایتی را تحویل خریدار هدف بنماید. خریدار از بین محصولات مختلف، آن محصولی را انتخاب می نماید که بیشترین ارزش و نهایتاً رضایت را برای مشتری به ارمغان می آورد.
ارزش به معنی نسبت داده ها و ستاده های مشتری است، یعنی نسبت بین آن چیزی که مشتری از دست می دهد و در مقابل آن، چیزی را به دست می آورد.

فهرست مطالب:
بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
يك سيستم ساده بازاريابي
تعریف بازاریاب
پنج شرط یک مبادله
روابط و شبکه ها
کانالهای بازاریابی
کانالهای ارتباطی
کانالهای توزیع
کانال های فروش
سطوح رقابت
محیط بازاریابی
آمیخته های بازاریابی
4Cمشتری
4P فروشنده
چهار جزء تشكيل دهنده آميزه بازاريابي
فلسفه های بازاریابی
تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول
تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول
عوامل مؤثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول
اهداف بازاریابی مؤسسه
4نوع از مهمترین بازارها
موارد مهمی که در تصمیمات مربوط به توزیع کالا باید مد نظر مدیران باشند
علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 24031 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:416 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با یکی از نرم افزارهای zip یا rar از حالت فشرده خارج نمایید.
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش