پاورپوینت (اسلاید) تحقیقات بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تحقیقات بازاریابی، در حجم 12 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
امروزه به منظور بررسی نقش تحقیقات بازار در تصمیم گیری های مدیران از مدل شش مرحله ای های به نام مدل DECIDE همانند ترتیب زیر استفاده می نمایند.
تعریف مسئله یا فرصت (Definition)
تعیین عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل (Election)
جمع آوری اطلاعات مربوطه (collection)
مشخص کردن بهتر گزینه (Identification)
توسعه و اجرای طرح بازاریابی (Development)
ارزیابی تصمیم و فرآیند تصمیم گیری (Evaluation)

فهرست مطالب:
مدل شش مرحله ای های
فرآيند تحقيقات بازاريابي
تحقیقات بازاریابی
مراحل تحقيقات بازاريابي
اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی
انواع تحقیقات بازاریابی
روشهای جمع آوری اطلاعات
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22253 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:365 کیلوبایت

 قیمت: 37,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.
    ................................................................................
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش