پاورپوینت تقویت دیوارهای برشی فولادی با FRP

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
توضیحات:
پاورپوینت ارائه درس سمینار مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران سازه، با موضوع تقویت دیوارهای برشی فولادی با FRP ، در حجم 65 اسلاید، شامل تصاویر، نمودارها و توضیحات کامل. این پاورپوینت بر اساس پایان نامه ای با همین عنوان طراحی شده است.

بخشی از متن:
دیوار برشی فولادی نسبت به سایر سیستم های ساختمانی در هزینه اجرا، عملکرد و سهولت طراحی، مزایای بسیاری دارد. در مقایسه با دیوارهای برشی بتنی، کاهش ضخامت یک منفعت اساسی می باشد. کاهش جرم هم میتواند در طراحی فوندسیون مهم باشد. و مهمترین مزیت این سیستم این است که دیوار برشی فولادی در زمان بسیار کمتری نسبت به دیوار برشی بتنی نصب میشود. دیوارهای برشی فولادی می توانند به عنوان گزینه ای برای قابهای مهاربندی شده در نظر گرفته شده است. آنها میتوانند سختی و مقاومت معادلی تامین نمایند و مساحت پلان مشابه یا کمتری نیاز داشته باشد.

فهرست کلی مطالب:
1- مقدمه
2- مزایای دیوار برشی فولادی
3- ویژگیهای الیاف FRP
4- سابقه ی علمی و تاریخچه کارهای انجام شده
5- نتیجه گیری
6- فهرست منابع
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 25081 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:2,907 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar یا winzip یا سایر نرم افزارهای مشابه از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش