نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی الوانی بصورت 70 نمودار درختی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی، در قالب فایل pdf و در حجم 14 صفحه. شامل مهم ترین نکات کتاب بصورت نمودارهای درختی.

کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی یکی از منابع مطرح درس تئوری های مدیریت است که در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این فایل شامل نمودارهای درختی دربرگیرنده نکات مهم مطرح شده در این کتاب است که که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و بهترین و کامل ترین جزوه در زمینه تجزیه و تحلیل نکات مهم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی ( نام ببرید ها، اشکال، نکات مهم توصیفی و .... ) می باشد. به منظور فراهم سازی امکان مرور سریع نکات مهم کتاب و به خاطر سپاری آسان تر آنها، نکات مهم کتاب بصورت 70 نمودار درختی در این فایل نمایش داده شده اند.

این جزوه ارزنده می تواند مورد استفاده دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت و همچنین داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی قرار گیرد.

نمونه ای از نمودارهای درختی طراحی شده در این فایل:





توصیه ما به شما:
 این فایل مکمل فایل 500 نکته مهم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی است که در همین فروشگاه موجود می باشد و شما با مطالعه این دو جزوه کامل و غنی که جزوات تالیفی فروشنده می باشد بهترین نتیجه ممکن را از کتاب مدیریت عمومی الوانی می گیرید و دیگر نیازی به مطالعه کامل این کتاب و وقت گذاشتن زیاد نخواهید داشت. ما اعتقاد داریم زمان یعنی همه چیز، و تلاش می کنیم تا بهترین ها را به شما هدیه کنیم. 
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 25840 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:516 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.
    ........................................................
    مناسب برای دانشجویان و علاقه مندان رشته های مدیریت و حسابداری و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf