پاورپوینت فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان  قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری، در حجم 27 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با جداول و نمودارها.

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری" در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
معمولاً استراتژیهای قیمت گذاری با تغییر مرحله چرخه عمر محصول تغییر می کند. مرحله چالش برانگیز، مرحله معرفی است. شرکتهایی که محصول جدیدی تولید کرده اند، با چالش تعیین قیمت برای محصول جدید روبرو میشوند. آنها می توانند یکی از دو استراتژی کلی را انتخاب کنند:
- قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
- قیمت گذاری نفوذ در بازار.

فهرست مطالب:
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محصول اختیاری
قیمت گذاری محصول اجباری
قیمت گذاری محصول جانبی
قیمت گذاری مجموعه محصول
استراتژی های تعدیل قیمت
قیمت گذاری تخفیف و پاداش
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
قیمت گذاری بخش بندی شده
اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده
قیمت گذاری روانشناختی
قیمت گذاری ترویجی
قیمت گذاری جغرافیایی
استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی
قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری بین المللی
انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش
عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا
مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20021 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:397 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش