پاورپوینت (اسلاید) الگوریتم ژنتیک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع الگوریتم ژنتیک، شامل آموزش الگوریتم ژنتیک همراه با یک مثال ساده، در حجم 26 اسلاید و همراه با تصاویر.

این فایل شامل پاورپوینت آموزش الگوریتم ژنتیک با یک مثال ساده در حجم 26 اسلاید، مناسب برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت (درس تحقیق در عملیات پیشرفته) و همچنین دانشجویان سایر رشته ها نظیر مهندسی صنایع، برق و ...

بخشی از متن:
محدوده کاري الگوريتم ژنتيک بسيار وسيع مي باشد و هر روز با پيشرفت روزافزون علوم و تکنولوژي استفاده از اين روش در بهينه سازي و حل مسائل، بسيار گسترش يافته است. الگوريتم ژنتيک يکي از زير مجموعه هاي محاسبات تکامل يافته مي باشدکه رابطه مستقيمي با مبحث هوش مصنوعي دارد. در واقع الگوريتم ژنتيک يکي از زير مجموعه هاي هوش مصنوعي مي باشد.
الگوريتم ژنتيک را مي توان يک روش جستجوي کلي ناميد که از قوانين تکامل بيولوژيک طبيعي تقليد مي کند. الگوريتم ژنتيک برروي يکسري از جواب هاي مساله، به اميد بدست آوردن جوابهاي بهتر، قانون بقاي بهترين را اعمال مي کند.  در هر نسل به کمک فرآيند، انتخابي متناسب با ارزش جواب ها و توليدمثل جواب‏هاي انتخاب شده به کمک عملگرهايي که از ژنتيک طبيعي تقليد شده اند، تقريب هاي بهتري از جواب نهايي بدست مي آيد. اين فرايند باعث مي شود که نسلهاي جديد با شرايط مساله سازگارتر باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
ساختار الگوريتم‏هاي ژنتيكي
عملگرهاي الگوریتم  ژنتيك
فلوچارت الگوریتم ژنتیک ساده
روند کلي بهينه سازي و حل مسائل در الگوريتم ژنتيک
شرط پايان الگوريتم
يک مثال ساده
برخي از كاربرد الگوريتم‏هاي ژنتيكي
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20067 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:2,692 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع، برق، رشته های پزشکی و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت و قابل ویرایش