پاورپوینت (اسلاید) تکوین و تولید کالاهای جدید

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تکوین و تولید کالاهای جدید، در حجم 20 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

این فایل در زمینه "تکوین و تولید کالاهای جدید" در حجم 20 اسلاید بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
در صورتی که شرکت قدم به مرحله بهره برداری تجاری نهد با بیشترین هزینه روبرو خواهد شد. شرکت بایستی در این مرحله قرارداد تولید منعقد سازد یا خود راسا نسبت به احداث کارخانه یا اجاره امکانات تولید اقدام نماید.
هزینه عمده دیگر هزینه بازاریابی است. معرفی کالای جدید در بازار های سراسری در سال اول مستلزم صرف هزینه ای بسیار زیاد می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
چالشهای موجود در تکوین و تولید کالای جدید
چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟
عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند
مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید
ایده یابی
غربال کردن ایده ها
مفهوم یابی و آزمون آن
تهیه خط مشی بازاریابی
تجزیه و تحلیل اقتصادی
تولید کالا
آزمون بازار
روشهای آزمون بازار کالاهای مصرفی
بهره برداری تجاری
عوامل مهم در بهره برداری تجاری یک کالای جدید
مراحل فرآیند پذیرش کالا
چه عواملی بر فرآیند پذیرش کالا تاثیر می گذارند
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 16699 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:400 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.
    ................................................................................
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش