پاورپوینت فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 30 اسلاید
دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)
کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران" می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
اهداف و مدلهاي اقتصادكلان
ماليه بين المللي و بازرگاني خارجي ( بين الملل)
بازرگاني داخلي و خارجي ( بين الملل)
تعريف بازرگاني
اهم اصول سياست بازرگاني
اهم سياست‌هاي مبادلاتي در ايران
نتيجه موضوعات مندرج در مقررات عمومي
مزاياي خريد داخلي
مزاياي خريد خارجي
تشكيلات و سازمان كسب و كار در ايران
نقش و دامنه خريد و تحولات آن
اهميت اقلام خريد، پيچیدگي عرضه و ماتريس اولويتها
اهم عواملي كه يك قلم كالا را با اهميت مي نمايند
مشخصات تجاري، طراحي و عملكردي محصولات موضوع خريد
زمان مناسب خريد
مديريت عرضه كنندگان
قيمت گذاري خريد
ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
معيارهاي ارزيابي عملكرد عرضه‌كنندگان و واحد خريد
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 16864 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:486 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 30 اسلاید
    دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)
    کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران" می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
    اهداف و مدلهاي اقتصادكلان
    ماليه بين المللي و بازرگاني خارجي ( بين الملل)
    بازرگاني داخلي و خارجي ( بين الملل)
    تعريف بازرگاني
    اهم اصول سياست بازرگاني
    اهم سياست‌هاي مبادلاتي در ايران
    نتيجه موضوعات مندرج در مقررات عمومي
    مزاياي خريد داخلي
    مزاياي خريد خارجي
    تشكيلات و سازمان كسب و كار در ايران
    نقش و دامنه خريد و تحولات آن
    اهميت اقلام خريد، پيچیدگي عرضه و ماتريس اولويتها
    اهم عواملي كه يك قلم كالا را با اهميت مي نمايند
    مشخصات تجاري، طراحي و عملكردي محصولات موضوع خريد
    زمان مناسب خريد
    مديريت عرضه كنندگان
    قيمت گذاري خريد
    ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
    ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
    معيارهاي ارزيابي عملكرد عرضه‌كنندگان و واحد خريد
    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران( فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 30 اسلاید
    دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)
    کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران" می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
    اهداف و مدلهاي اقتصادكلان
    ماليه بين المللي و بازرگاني خارجي ( بين الملل)
    بازرگاني داخلي و خارجي ( بين الملل)
    تعريف بازرگاني
    اهم اصول سياست بازرگاني
    اهم سياست‌هاي مبادلاتي در ايران
    نتيجه موضوعات مندرج در مقررات عمومي
    مزاياي خريد داخلي
    مزاياي خريد خارجي
    تشكيلات و سازمان كسب و كار در ايران
    نقش و دامنه خريد و تحولات آن
    اهميت اقلام خريد، پيچیدگي عرضه و ماتريس اولويتها
    اهم عواملي كه يك قلم كالا را با اهميت مي نمايند
    مشخصات تجاري، طراحي و عملكردي محصولات موضوع خريد
    زمان مناسب خريد
    مديريت عرضه كنندگان
    قيمت گذاري خريد
    ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
    ابزارهاي اصلي تحليل قيمت
    معيارهاي ارزيابي عملكرد عرضه‌كنندگان و واحد خريد
    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.