خط تولید نرم افزار و ملزومات مهندسی مورد نیاز در یک شرکت کوچک

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
مقاله ترجمه شده خط تولید تولید و ملزومات مهندسی مورد نیاز در یک شرکت کوچک و متوسط: یک مطالعه موردی صنعتی، در قالب فایل word و در 29 صفحه، همراه بافایل مقاله انگلیسی مربوط به سال 2014.

عنوان اصلی مقاله:
Software product line scoping and requirements engineeringin a small and  medium-sized enterprise: An industrial case study
سال چاپ: 2014
منبع:
The Journal of Systems and Software 88 (2014) 189– 206

بخشی از متن ترجمه:
گرایش به مهندسی SPL درشرکت های کوچک ومتوسط در حال افزایش است. و طیف گسترده ای از مطالعات بروی چالش های در حال اجرا پروژه های SPL در شرکت های بزرگ انجام شده است. با این حال، گزارش بسیار کمی برای شرکت های متوسط و کوچک وجود داردو در این مطالعات سعی بر توسعه SPL براساس شواهد تجربی دارند. این مطالعه، یک گام به سمت پل زدن بروی شکاف در شواهد متنی با توصیف نقاط ضعف مشخص شده در حوزه (SC) و الزامات (RE) رشته های SPLمی باشد وعلاوه بر این، در این مطالعه ما به اجرای موردی در شرکت های متوسط و کوچک (SME ها) با استفاده از روش های سریع معرفی شده در SPL SC و REمی پردازیم و به تنگاهای اجرا اشاره می کنیم.نتایج نشان دادند که ارتباط بی اثر، چرخه تکرار طولانی، و عدم وجود سازگاری و انعطاف پذیری می تواند به افزایش تلاش و کاهش انگیزه در طول توسعه پروژه بیانجامد. این مسائل را می توان با روش های سریع کاهش داد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 21201 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:2,053 کیلوبایت

 قیمت: 28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل حاوی مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی است