کد متلب بهینه سازی پروتکل LEACH به روش چندجهشی در شبکه حسگر بیسیم

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
یکی از مشکلاتی در ارتباطات شبکه های حسگر بیسیم (WSN) که با روشهای برقراری ارتباط مستقیم (Direct transmition) ، تک جهشی (Single-hop) و پروتکلهای آگاه از انرژی مانند LEACH طراحی شده اند بروز میکند، این است که گره سرخوشه نمیتواند برای تبادل و بروزرسانی اطلاعات بطور مستقیم با ایستگاه پایه ارتباط برقرار کند.در این برنامه با ایجاد تغییراتی در پروتکل LEACH و ترکیب آن با روش دستیابی چند جهشی با برقراری ارتباط و ایجاد گامهای کم هزینه بین سرخوشه ها ، روشی بهینه را برای رفع این محدودیت شبیه سازی کرده ایم.از مزایای این پیاده سازی میتوان به جدید بودن ایده، خلاصه بودن در قالب یک , mfile با 184 خط کدنویسی، استفاده از خروجی گرافیکی برای درک بهترو ایجاد سهولت در ارزیابی شاخصهای عملکرد (هزینه ,سرعت ، انرژی) اشاره کرد.
برای اجرا ، mfile برنامه را به پوشه جاری متلب (Current folder) کپی کرده، Run نمایید. نتایج گرافیکی بصورت مرحله، مرحله نمایش داده شده و قابل ارزیابی خواهد بود ، نتایج محاسباتی و مقادیرنهایی تخصیصی به پارامترهای سیستم بصورت ماتریس ذخیره شده و از طریق پنجره’ Workspace متلب ، قابل دستیابی و ارزیابی خواهد بود.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 21527 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: .m

حجم فایل:1 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای اجرا ، فایل فشرده را با نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج و mfile برنامه را به پوشه جاری متلب (Current folder) کپی کرده، Run نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک mfile حاوی کد شبیه سازی با نرم افزار MATLAB