پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت فصل 14 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان اطلاع رسانی درباره ی فایده ی خالص مشتری و راهبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه ، در حجم 26 اسلاید.

این فایل دارای 26 اسلاید می باشد، و مربوط به فصل چهاردهم کتاب اصول بازاریابی ویراست جدید فیلیپ کاتلر،گری آرمسترانگ ؛ترجمه بهمن فروزنده می باشد و قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

فهرست مطالب:
1)ترکیب فعالیت های پیشبردی
2)تعاریف ابزارهای اصلی پیشبردی
3)چشم انداز ارتباطات جدید بازاریابی
4)تغییر الگوی ارتباطات بازاریابی
5)نیاز به ارتباطات بازاریابی یکپارچه
6)آمیزه ای از ابزارهای پیشبردی که به دقت ترکیب شده اند
7)عناصر فرایند ارتباط
 8)مراحل تهیه ی ارتباطات موثر
9)شناسایی
مخاطبان هدف
10)تعیین اهداف ارتباطات
11)طراحی پیام
12)انتخاب رسانه
13)انتخاب منبع پیام
14)جمع آوری بازخورد
15)تعیین بودجه و ترکیب فعالیت های پیشبردی
16)تعیین بودجه ی کل فعالیت های پیشبردی
17)روش قابل تحمل
 18)روش درصدی از فروش
19)روش برابری رقابتی
20)روش هدف و انجام دادن کار
21)تبلیغات
22)تبلیغات پیشبرد فروش
 24)روابط عمومی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 26223 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:263 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش بصورت زیبا