بررسی تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی برای ایجاد مزیت رقابتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق جامع رشته مدیریت با موضوع بررسی تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی برای ایجاد مزیت رقابتی، در قالب فایل pdf و در حجم 91 صفحه، همراه با پرسشنامه پژوهش.

بخشی از متن:
تحقیقات انجام یافته نشان می دهند که سازمان ها با ایجاد رضایت تأثیر گذار در مشتري و حتی بالاتر از آن، ایجاد خشنودي در مشتري، می توانند مشتریان وفادار خویش را افزایش داده و به سود آوري خود بیفزایند. استفاده از فرصت ها از جمله عوامل بسیار مهم در ایجاد مزیت رقابتی براي سازمان ها و جذب مشتریان و رضایت مندي آنها است.
امروزه شرکت هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداري آنها می باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه هاي جذب مشتریان جدید نیز به شدت افزایش یافته است. حفظ مشتري و جلب وفاداري آن، براي ادامه کسب و کار امري حیاتی تلقی می شود.

فهرست کلی مطالب:
کلیات تحقیق
ادبیات تحقیق
روش تحقیق
تجزیه و تحلیل داده ها
نتیجه گیری
فهرست منابع
پرسشنامه
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17129 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 91

حجم فایل:807 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    ......................................
    منابع و ماخذ:
    کتب:
    آذر و مؤمنی، عادل و منصور، 1385 ، آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات سمت.
    بیات، حمیدرضا، ( 1375 )، بررسی و تجزیه و تحلیل اثرات فرهنگ سازمانی بر روي خلاقیت و نوآوري سازمانی.
    خاکی، غلامرضا، ( 1382 )، روش تحقیق با رویکردي به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب.
    رابینز، استیفن، ( 1378 )، رفتار سازمانی، ترجمه علی پارساییان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش هاي فرهنگی.
    رضاییان، علی ، ( 1386 )، مبانی سازمان و مدیریت، انتنشارات سمت.
    الوانی، سید مهدي، ( 1388 )، مدیریت عمومی، چاپ شادرنگ، چاپ سی و هفتم.
    سبحانی نژاد و شهائی و یوزباشی، مهدي وبهنام و علیرضا، 1385 ، چاپ اول، سازمان یادگیرنده، نشر یسطرون.
    ترجمه سینا قربانلو، تهران، مبلغان، چاپ اول. ،« تئوریهاي فروش موفق » ،( بریتاپت، تیم. ( 1386
    ترجمه ففضل ا... امینی، تهران، فرا، چاپ اول. ،« پنج وسوسه مدیران عامل » ،( پاتریک لنچیونی. ( 1386
    ترجمه محمدرضا عاطفی، تهران، چاپ اول. ،« عصر جدید فناوري » ،( پراهالاد، سی.کی.؛ کریشنان ام.اس.( 1388
    تهران، موسسه خدمات « تکنیک هاي فرصت یابی در بازاریابی و فروش با نگرش به بازار ایران » ،( درگی، پرویز. ( 1389
    فرهنگی رسا، چاپ اول
    تهران، موسسه خدمات فرهنگی رسا، چاپ اول. « چگونگی اداره کسب و کار در بحران اقتصادي » ،( درگی، پرویز. ( 1388
    تهران، موسسه خدمات فرهنگی « مباحث و موضوعات بازاریابی خدمات با نگرش به بازار ایران » ،( درگی، پرویز. ( 1388
    رسا، چاپ دوم.
    تهران، موسسه خدمات فرهنگی رسا، چاپ اول. « دل گفته ها و دل نوشته هاي معلم بازاریابی » ،( درگی، پرویز. ( 1388
    ترجمه سینا قربانلو، تهران مبلغان، چاپ سوم. ،« پایان عصر بازاریابی سنتی » ،( زیمن سرجیو. ( 1384
    تهران، فرا، چاپ اول. ،« استراتژي اثربخش » ،( غفاریان ، وفا. ( 1383
    ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد، تهران، فرا، چاپ اول. ،« کاتلر در مدیریت بازار » ،( کاتلر، فلیپ. ( 1386
    ترجمه فرج یراقچی، تهران، کتاب پنجره، چاپ اول. ،« رقابت براي آینده » ،( لانگ، جک. ( 1385
    86
    ترجمه محمدعلی طوسی، تهران، ،« سازمانهه و شرکت هاي خود را از نو بیافرینید » ،( همل، گري.؛ برین، بیل. ( 1381
    موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزي، چاپ اول.
    مقالات و ماهنامه ها:
    میرزایی، بهنام، ( 1390 )، استراتژي نام تجاري در فرا بازارها
    گلچینفر، شادي. بختایی، امیر.( 1386 )، کلینیک بازاریابی و تبلیغات بخش بندي بازار
    جعفري، محمود، ( 1388 )، ملاحظات رفتاري بازاریابی از دیدگاه اسلامی
    نایب زاده، شهناز، ( 1386 )، ارزش از نگاه مشتري
    دعایی، شیخی، فتحیان. ( 1386 )، بازاریابی سبز راهی به سوي رقابت پایدار
    175 و 198 ،174 ، ماهنامه تدبیر، سال هفدهم، شماره هاي 173
    سایت ها:
    http://www.wikepedia.com
    http://www.persianblog.com
    http://www.civilica.com
    http://www.sid.ir


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایلpdf