پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت فصل 15 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان تبلیغات و روابط عمومی ، در حجم 20 اسلاید.

این فایل شامل 20 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 15 با موضوع تبلیغات و روابط عمومی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
سابقه ی تبلیغات به گذشته ای بسیار دور و به زمانی باز می گردد که تاریخ ثبت شده است. باستان شناسان کشورهای پیرامون دریای مدیترانه به علایمی دال بر اعلام وقایع و رویدادها و محصولات دست یافته اند.روش های قدیم برای اعلام جنگ بین گلادیاتورها از نقاشی روی دیوار استفاده می کردند؛ فنیقی ها برای تبلیغ جنگ افزارهای خود تصاویری روی صخره های بزرگ اطراف مسیرهای رژه نقاشی می کردند.

فهرست مطالب:
تبلیغات
تعیین اهداف تبلیغات
تبلیغات خبری
تبلیغات ترغیبی
تبلیغات یادآوری
تعیین بودجه ی تبلیغاتی
راهبرد تبلیغات
خلق پیام تبلیغاتی
انتخاب رسانه تبلیغاتی
تصمیم گیری درباره ی میزان دسترسی و فراوانی و اثر بخشی
مشخصات انواع اصلی رسانه
مشخصات انواع اصلی رسانه
ارزیابی اثربخشی تبلیغات و بازده سرمایه گذاری تبلیغات
سازماندهی تبلیغات
تصمیم گیری درباره ی تبلیغات جهانی
روابط عمومی
نقش و تأثیر روابط عمومی
ابزارهای اصلی روابط عمومی

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 24145 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:572 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش بصورت زیبا