مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین، در قالب فایل pdf و در 31 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2010.

عنوان انگلیسی مقاله:
The combined model of influencing on-line consumer behavior

سال چاپ: 2010
محل انتشار:
Expert Systems with Applications 37 (2010) 3236–3247

بخشی از متن ترجمه:
تئوری تجزیه شده، رفتار برنامه ریزی شده و پذیرش فن آوری از مدلهای ترکیبی هستند. این مطالعه پیشنهادی، براساس رفتار الگوهای مصرف حرکت می کند. مدل غیر خطی شبکه فازی برای آزمایش و بررسی داده ها ی نمونه تبدیل شده است . این روش انتخاب نمونه به راحتی به کار گرفته شد و پرسشنامه ها هم ازطریق ایمیل ارسال شد، یا توسط مصرف کنندگان انتخاب شده برگردانده شده بودند . و یا اینکه به صورت آنلاین با دسترسی به وب سایت طراحی شده پرشده اند در مجموع از 550 پرسشنامه ای که بازگردانده شدند به میزان35.6٪ از آنها پاسخ داده بودند . نتیجه ای که از سه متغیر جداگانه در این تحقیق به دست آمد این بود که بازاریابی محصول، بیشترین جذب مشتریان را نسبت به سایر بازاریابی ها داشته است . امکان عدم درک اطلاعات، بالاتر از احترام به "ریسک درک شده" از طرف گزارشهای مشتری است . ارتباطات نزدیک خانوادگی تلاش می کند تا در احترام به هنجارهای ذهنی به طور موثر تصمیم گیری شود . سه عامل پنهان ارزشمند شامل" ترکیب بازاریابی" "ریسک پذیری" و "هنجارهای ذهنی" سه عامل کلیدی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر "نگرش" و "رفتار ذهنی" تاثیر گذارند.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18940 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:1,905 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی دو فایل PDF اصل و ترجمه مقاله