تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه.

بخشی از متن:
اينكه بسیاری از روش های متداول در معماري مدرن، در بلند مدت پايدار نيستند، مساله جديدي نيست. روش هاي نمونه اي در استفاده مؤثرتر از انرژي و مصالح مورد بررسی قرار گرفته. اگر چه با درك واضحي از رويه هاي طبيعي و عملكرد متقابل آنها و چشم اندازي به نيازهاي انسان طراحان مي توانند ساختمانهايي با طرح مطبوع، كارا، مولد و باز توليد شونده توسط طرح را اجرا كنند.
كپي برداري از طبيعت چكيده اي از طرحهاي خوب طبيعت، علم چند جانبه قدرتمندي است كه مشخصاً به يافتن خواصي از مصالح و ساختارها در نتيجه شکل سلسله مراتبي آنها علاقه دارد. علم كپي برداري از طبيعت، ايده هاي مربوط به: كارائي درجه بندی شده مصالح (مقياس بزرگ)، پاسخهاي هماهنگ (مقياس بزرگ بسيار بزرگ و بسيار كوچك) مجموعه های کنترل هوشمند (حس و تحريك در همه مقياسها)، معماري و كارائي اضافي را فراهم مي كند.
مثالهاي زيادي از زيست شناسي وجود دارد،جايی كه پاسخهاي پيش بيني نشده حيوانات و گياهان به دما، رطوبت و ساير تغييرات محيط فيزيكي بر پايه اصول زيستي نسبتاً ساده اي بنا شده است.
اگر چه به اجرا در آوردن راه حل هاي طراحي با استفاده از اين اصول در مواردي است كه انديشه هاي نوئي براي سازه هاي دست بشر لازم است.
ما مثالهاي خاصي از پايداري در طبيعت و منافع با ارزش اين راه حل ها براي مخلو قات متفاوت را بررسي مي كنيم.با انجام اين كار،مي فهميم كه جهان طبيعي چگونه با ساختمانهاي پايدار سازگار مي شود و ما به عنوان مهندسان ساختمان چگونه مي توانيم كاربرد واقعي آنها را در اجراي ساختمانهاي پايدار ارزش گذاري كنيم ...

فهرست مطالب:
مقدمه
معماری با الهام از طبیعت
معماری طبیعی
اصل و مبدا معماری طبیعی
فرانک لوید رایت (1869_1956)
آنتونی گادی (1852_1926)
رادولف استینر (1861_1925)
دگرگونی مدرنیسم
الهام از طبيعت درطراحي سازه هاي بلند
ساختار تنسگريتي در معماري طبيعت
منابع و مآخذ
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 17457 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:43 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قایل ویرایش