مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی مدیریت دانش در بخش بانکی: با تحقیقات تجربی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی مدیریت دانش در بخش بانکی: با تحقیقات تجربی، در قالب فایل Word و در حجم 16 صفحه، به همراه مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2013.

محل چاپ:
European Journal of Business and Management

بخشی از متن ترجمه:
همراه با توسعه تئوریهای هرج و مرج و پیچیدگی، و به همراه آن پیدا کردن یک جای میان رشته ای؛ مفاهیم نوآوری، کارآفرینی، گردش بازخورد و انطباق به وجود آمد و همکاری و برنامه های کاربردی شبکه ای معنای جدیدی در این چارچوب مفهومی نو به دست آورده اند .نتیجه پیشرفت تجربی در این زمینه، افزایش اهمیت و ارزش اطلاعات می باشد ، و در نتیجه کسب و کار هایی که قادر به تولید اطلاعات بودند موفقیت پایدار دست یافته اند. تئوری سازمان سنتی به سازمان به عنوان یک ماشین می نگرد که کارکرد ها ، حل مشکلات و دریافت اطلاعات از خارج، به منظور دستیابی به یک هدف خاص است . این درک استاتیک و منفعل از سازمان منجر به عدم موفقیت در کسب فرآیندهای پویا، از تعامل بین سازمان ، اعضای آن و محیط می گردد. با این حال کار سازمان حل ساده مشکلات نیست، بلکه با ایجاد و تعریف این مشکلات ، دانش جدیدی را خلق نموده و از آنها به عنوان راه حل استفاده می نماید. سازمان یک ماشین پردازش داده نیست ، اما یک نهاد است که باعث ایجاد دانش به عنوان یک نتیجه از اقدامات و تعاملات خود می گردد.
هدف از این مطالعه تعیین اجزایی است که فرایند مدیریت دانش کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده ، و برای تجزیه و تحلیل تفاوت بین بانک های دولتی و خصوصی با توجه به اجزا مدیریت دانش آنها ، با تعیین مهارت های مرتبط و سطح اجرای مدیریت دانش سازمانی در بخش بانکی مورد بررسی قرار می گیرد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19776 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:551 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل PDF مقاله+ فایل WORD ترجمه

  • گالری تصاویر :