کتاب Cambridge IELTS 12 Academic

دسته بندي : کتاب » زبانهای خارجی
توضیحات:
کتاب Cambridge IELTS 12 Academic، در قالب فایل pdf.


توجه:  این نسخه اسکن رنگی با کیفیت می باشد که از خود کتاب اصلی توسط خودمان تهیه شده است. پیش از این در سایتهای متفرقه علی الخصوص سایتهای چینی، و اخیرا سایت های آموزشگاههای زبان، نسخه های متعدد تقلبی منتشر شده است اما نسخه زیر، یک اسکن با کیفیت از نسخه اصلی کتاب میباشد.

سه فایل Cambridge IELTS 12 General، Cambridge IELTS 12 Academic و یک فایل زیپ شامل فایل های صوتی با فرمت MP3 جداگانه در این سایت قرار گرفته است که مربوط به بخش Listening آزمون می شود. می توانید بنا به نیاز خود فقط آزمون جنرال یا آکادمیک را تهیه کنید ولی برای بخش Listening حتما نیازمند فایل صوتی می باشید که با قیمت بسیار مناسب در این سایت موجود است.

کتاب کمبریج آیلتس ۱۲ بهترین منبع استاندارد جهت ارزیابی داوطلبان و آمادگی در آزمون IELTS میباشد. Cambridge IELTS 12متشکل از ۴ تست واقعی از آزمونهای رسمی و اخیراً برگزارشده آیلتس در جهان میباشد. کتاب Cambridge 12 در ماه جولای ۲۰۱۷ توسط انتشارات کمبریج انتشار یافته است.
کمبریج آیلتس ۱۲ در دو نسخه Cambridge IELTS 12 Academic و Cambridge IELTS 12 General منتشر شده است. پیش از این در سایتهای متفرقه علی الخصوص سایتهای چینی، و اخیرا سایت های آموزشگاههای زبان، نسخه های متعدد تقلبی منتشر شده است اما نسخه زیر، یک اسکن با کیفیت از نسخه اصلی کتاب میباشد و قابلیت پرینت گرفتن نیز دارد.

شروع کتاب کمبریج با معرفی آزمون آیلتس و نحوه نمره دهی و تفاوت آزمون آکادمیک و جنرال آغاز می شود و در انتهای کتاب پاسخ نامه تمام تست ها و نمونه های Writing و متن کامل Listening قرار دارد. کتابها با پاسخ تست ها همراه است و هر کتاب Cambridge
شامل ۴ آزمون اصلی IELTS میباشد. مدلهایی نیز برای Writing در این کتاب قرار دارد.

در پایان کتاب کمبریج آیلتس ۱۲، متن Listening ها Transcript شده است. وجود بخش پاسخ نامه در این کتاب، آن را را برای مطالعه خودخوان و یا مطالعه آن در کلاس مناسب کرده است.
دسته بندی: کتاب » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 24816 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: PDF

حجم فایل:15,208 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برای تمرین های لیسنینگ، فایل های مربوط را از این سایت تهیه نمایید.
    --------------
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فقط شامل فایل PDF کتاب آکادمیک با اسکن رنگی و کیفیت بالا و امکان پرینت