مقاله ترجمه شده 2016: مدیریت ورزشکار در تیم های ورزشی

دسته بندي : عمومی » گوناگون
توضیحات:
مقاله ترجمه شده 2016 با عنوان مدیریت ورزشکار در تیم های ورزشی: آگاهی کنونی و جهت گیری های آینده، در قالب فایل word و در حجم 29 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان لاتین مقاله:
Athlete leadership in sport teams: Current understanding and future directions

سال چاپ: 2016

محل انتشار:
International Review of Sport and Exercise Psychology


بخشی از ترجمه: 
چکیده:
مدیریت یک جنبه مهم از عملکرد ورزش ها بویژه در محیط های ورزش تیمی می باشد. در 25 سال گذشته تحقیقات زیادی نقش مربی یا مدیر را در این رابطه بررسی کردند. با این حال، این مقاله فقط یک جنبه از مدیریت را در حوزه ورزشی ارائه می دهد. به طور ایده آل، مفهوم مدیریت ورزشی بسیار کم بررسی شد. نقش مدیران ورزشی از هر دو جنبه رسمی (مانند کاپیتان) و غیررسمی (مانند انگیزه دهنده ها یا محرک ها ) می توانند بر محدوده عوامل مرتبط به تیم از جمله رضایتمندی، ارتباط و پیوستگی و پویایی های تیم تاثیر معناداری داشته باشند. با این حال، مکانیسم هایی که از طریق آنها این اثرات رخ می دهند، کمتر درک شدند. همچنین، در حالی که توسعه مهارت های مدیریت به عنوان جنبه مهم برنامه های پیشرفت مربی مطرح شده اند، در رابطه با روش هایی که باید در مدیران ورزشی در حال پیشرفت و مهارت های مدیریت مرتبط به آن ها پذیرفته شده اند، توافق بسیار کمی وجود دارد. این مقاله پیشینه موجود مرتبط با مدیریت ورزشی را بررسی و به وضوح درک رایجی ارائه می دهد. بر این مبنا، این مقاله سپس حوزه های آینده را برای تحقیقات و توسعه نظری نشان می دهد.

مقدمه:
مدیریت؛ جنبه مهمی از عملکرد ورزش ها بویژه در محیط های ورزشی تیمی می باشد. مدیریت بواسطه ماهیت آن در سراسر محدوده بزرگ حوزه ها و محیط ها قابل کاربرد است. این به نوبه خود منجر به طیف گسترده ای از تعاریف مدیریت می شود. برای مثال، (1977)Barrow مدیریت را به عنوان فرایند رفتاری مؤثر افراد و گروه ها به سمت اهداف مجموعه تعریف کرد، در حالی که (2004)Gray رویکرد نسبتاً متفاوتی را پذیرفت که نشان می دهد مدیریت عبارت است از آگاهی از آنچه می باشد که باید انجام شود و دیگران را برای مشارکت در انجام آن تحت تاثیر قرار می دهد. مدیریت ورزشکار عمدتاً به عنوان مدیریت ورزشکار تعریف شده است که نقش رسمی و غیررسمی را در تیم دربرمی گیرد و اعضاء گروه تیم را برای بدست ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
نقش ویژه طبقه بندی مدیریت ورزشکار
مدیریت رسمی در مقابل مدیریت غیررسمی
ویژگی ها و رفتارهای(عملکردهای) مدیریت
مزایای مدیریت موثر ورزشکار در تیم های ورزشی
ارزیابی مدیریت ورزشکار
شناسایی ساختار مدیریت در تیم های ورزشی
و ...

دسته بندی: عمومی » گوناگون

تعداد مشاهده: 20747 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx.pdf

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:429 کیلوبایت

 قیمت: 43,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش ترجمه مقاله+فایل pdf اصل مقاله