پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان تجارت الکترونیکی در مدل بنگاه با مشتری، در قالب فایل Word، شامل 27 گویه، همراه با مقاله بیس انگلیسی مربوط به سال 2016.

همراه با مقاله:
Strategic marketing capability: Mobilizing technological resources fornew product advantage

شامل سوالات:
سود قیمت،
عملکرد بازار جدید محصول،
عدم قطعیت تکنولوژی،
عدم اطمینان بازار،
بسیج منابع تکنولوژیک پویا،
بسیج فناوری منابع جاسازی شده
تمایز محصول
قابلیت هایی بازاریابی استراتژیک
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 25300 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:317 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word پرسشنامه ترجمه شده بهمراه فایل pdf مقاله انگلیسی