پاورپوینت تقسيم بندي بازار ،هدف گيری و جايگاه يابي صنعتي

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت تقسيم بندي بازار ،هدف گيری و جايگاه يابي صنعتي، در حجم 24 اسلاید.

مرجع فايل، فصل 6 از کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک. هاوالدار  همراه با توضيحات كامل و تصاوير مرتبط با هر اسلايد مي باشد.

بخشی از متن:
تقسيم بندي بازار: يکي از مهم ترين تصميمات يک سازمان، انتخاب مشتريان يا بازارهاي خود است که مي تواند به شکلي کارآمد به آن خدمت ارائه کند. تقسيم بندي بازار عبارت است از :فرايند تقسيم کل بازار براي يک محصول به بخش ها يا گروه هاي خاص خريداران.
خريداران هر بخش از بازار شكل همگوني دارند وبخش هاي مختلف بازار ممكن است منافعي كه از كالا به دست ميآورند  با هم متفاوت باشند.

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


فهرست کلی مطالب فایل:
بخش بندي بازار هاي صنعتي 
هدف گيري
جايگاه يابي
بازار يابي دنج
تقسيم بندي خرد 
تقسيم بندي كلان
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 878 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:892 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل فایل پاورپوینت قابل ویرایش با توضیخات کامل در خصوص بخش بندی بازار های صنعتی ،هدفگیری و جایگاه یابی می باشد