پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
توضیحات:
 پاورپوینت با موضوع کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط، در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
بنگاههای کوچک و متوسط هم به دلیل محدودیتهای منابع و هم به دلیل بی اعتقادی مدیران آنها به روشهای مرسوم بازاریابی در شرکتهای بزرگ ، نمی‌توانند اینگونه بازاریابی را انجام دهند .

تعریف بنگاههای کوچک و متوسط:
بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است. اینگونه بنگاهها به طور میانگین بیش از نیمی از نیروی انسانی شاغل در اقتصاد را به کار گمارده‌اند و نیمی از کل مشاغل جدید را فراهم می آورند.

فهرست مطالب:
تعریف بنگاههای کوچک و متوسط
ویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسط
موانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسط
شبکه سازی در بازاریابی
انواع مختلف شبکه ها
شبکه سازی در بنگاههای کوچک و متوسط
انواع شبکه سازی
دلایل شبکه سازی با رقبا
نتیجه گیری
منابع


دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 220 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:407 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.