پاورپوینت اقدام پژوهی چگونه آموزش علوم با روش مبتنی بر تدریس اعضای گروه (TMTD) امکان پذیر است؟

دسته بندي : عمومی » آموزشی
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع اقدام پژوهی چگونه آموزش علوم با روش مبتنی بر تدریس اعضای گروه (TMTD) امکان پذیر است؟، در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
من تصور می کردم تدریس شغلی است که چندان تنوعی ندارد و تنها یک نوع تدریس را در نظر داشتم که در آموزش به گروه خاصی از دانش آموزان که فکر می کردم همیشه هنگام تدریس با آنها روبه رو خواهم بود، به خوبی از عهده آن برمی آمدم اکنون می بینم که تدریس 20 شغل است که در ارتباط با 20 شخصیت متفاوت انجام می پذیرد
(یک معلم متبدی در گفتگو با بروس جویس، دسامبر 1995)

تجارب یادگیری از ترکیب محیط، فرآیند و جو اجتماعی شکل می گیرند. ماهمچون یادگیرندگان با همکاری دانش آموزان و برای آنان به خلق فرصتهایی برای کشف و ساخت حوزه های مهم دانش، و ایجاد ابزارهای قدرتمند یادگیری و زیستن در شرایط اجتماعی مطابق با شأن انسان می پردازیم.با گزینش الگوهای مناسب، محتوا بهجای صورت جزئی به مفهوم کلی، فرآیند به جای پذیرش انفعالی به کاووش سازنده، و جو اجتماعی به جای محدود کننده بودن به شکل گسترش یابنده مبدل می شود
. - social climate
- restrictive
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات
خلاصه یافته های اولیه
اصول و مبانی تدریس علوم
انواع روشهای تدریس گروهی روشهای فعال یاددهی و یادگیری
معیارهای ارزش یابی
راههای پیشنهاد برای تدریس علوم
چگونگی اجرای راه جدید
نتایج
نتیجه گیری
منابع
دسته بندی: عمومی » آموزشی

تعداد مشاهده: 793 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:200 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.