جدول گزارش وضعیت کارکردها - Invoice Status (نمونه فرموله شده)

دسته بندي : کاربردی » مهندسی
جدول گزارش وضعیت کارکردها - Invoice Status (نمونه فرموله شده) ، در قالب فایل اکسل.

در پروژه های عمرانی ، مدت زمان رسیدگی به کارکردها (صورت وضعیت ) مطابق با شرایط عمومی پیمان برای مشاور و کارفرما هرکدام ده روز تعیین گردیده است که در صورت تطویل این مدت زمان (زمان رسیدگی ) براساس ماده 30 شرایط عمومی پیمان و دستورالعمل موجود ،این تاخیر در رسیدگی و پرداخت محاسبه و به مدت پیمان افزوده می شود.
لذا اهمیت تاریخ کارکرد ها و مکاتبات مرتبط با آن برای پیمانکاران دارای اهمیت می باشد .بدین منظور کارشناسان دفتر فنی یا امور قرارداد ها نسبت به گزارش وضعیت صورت وضعیت ها اقدام می نمایند .

این فایل یک نمونه فرموله شده و کاربردی و قابل تغییر برای پیگیری و بررسی وضعیت کارکردهای پروژه شامل مبلغ صورت وضعیت ، تاریخ نامه پیمانکار ، مبلغ تایید شده مشاور ، تاریخ نامه مشاور ، مبلغ تایید شده کارفرما و تاریخ صدور حواله و محاسبه کسورات هر کارکرد و محاسبه خالص هرکارکرد می باشد .
دسته بندی: کاربردی » مهندسی

تعداد مشاهده: 19269 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.xls

فرمت فایل اصلی: xls

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:62 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل یک نمونه فرموله شده و کاربردی و قابل تغییر برای پیگیری و بررسی وضعیت کارکردهای پروژه شامل مبلغ صورت وضعیت ، تاریخ نامه پیمانکار ، مبلغ تایید شده مشاور ، تاریخ نامه مشاور ، مبلغ تایید شده کارفرما و تاریخ صدور حواله و محاسبه کسورات هر کارکرد و محاسبه خالص هرکارکرد می باشد


  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل اکسل قابل ویرایش

  • گالری تصاویر :