پاورپوینت نقش كامپيوتر در خودرو

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع نقش كامپيوتر در خودرو ،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه :
به طور کلی کنترل موتور مهمترین وظیفه ی سیستم کامپیوتری موجود در خودرو است. از این رو واحد کنترل موتور یا ECU قدرتمندترین کامپیوتر موجود در خودرو است. (لازم به ذکر است که واژه ی "کامپیوتر"ی که در اینجا از آن استفاده می کنیم به معنای آن کامپیوتری که الان شما از آن این مطالب را می خوانید نیست بلکه از این کامپیوتر ها در فرهنگ الکترونیک به Embedded System یا سیستم های جاسازی شده یاد می شود.)
مهمترین وظیفه ی سیستم کامپیوتری موجود در خودرو است. از این رو واحد کنترل موتور یا ECU قدرتمندترین کامپیوتر موجود در خودرو است
پکیج خواندن و برنامه ریزی کامپیوتر ECU خودروها (Galletto ECU Flashing ) شامل:
- کابل ، کانکتور USB و ماژول OBD-II
- نرم افزار و درایورهای لازم
با استفاده از این پکیج امکان خواندن و برنامه ریزی کامپیوتر ECU خودروهای داخلی و خارجی موجود در ایران را بدون باز کردن درب و پلمپ ECU و حتی بدون باز کردن آن از محل خود خواهید داشت.

بررسی سیستم های الکترونیکی خودروهای جدید
این پست در مورد سیستم های الکترونیکی موجود در خودرو های جدید است، اگرچه از زمان فراگیر شدن میکروکنترلر ها که حدود بیست سال از آن می گذرد، در خودرو های پیشرفته ی دنیا از سیستم های کنترل الکترونیکی استفاده می شود اما چند سالی است که در خودرو های ساخت داخل کشور هم از این امکانات استفاده می شود. به عنوان مثال اگر شما به سیستم برق پژو 206 آشنا باشید می بینید که این خودرو از لحاظ سیستم های الکترونیکی در سطح پیشرفته ای قرار دارد و یا در مدل هایی از خودروی فورد از حدود 50 میکروپروسسور استفاده شده است. اگرچه این سیستم ها باعث می شوند تعمیر این نوع خودروها نیاز به دانش فنی ویژه ای داشته باشد اما دارای مزایایی است که ارزش زیادی دارند. به طور کلی هدف از استفاده از کامپیوتر های الکترونیکی در خودرو ها عبارتند از:
و . . .


فهرست مطالب:
مقدمه
نرم افزار و درایورهای لازم
بررسي سيستم هاي الكترونيكي خودروهاي جديد
تحلیل فنی خودروی کامپیوتری Hy-Wire .
اساس کار Hy-Wire و اجزای این اتومبیل
کنترل
معايب
منابع
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 14769 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:364 کیلوبایت

 قیمت: 46,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.