پاورپوینت مقایسه برآورد میزان فرسایش و رسوب زایی در زیرحوضه سزار

دسته بندي : علوم پایه » زمین شناسی
توضیحات:
پاورپوینت مقايسه برآورد ميزان فرسايش و رسوب زايي در زيرحوضه سزار (حوضه آبريز سد دز) با استفاده از مدل های تجربي ای پی ام و ام پسیاک با کمک دانش فازی، در 20 اسلاید.

پاورپوینت کاملی درباره مقایسه برآورد میزان فرسایش و رسوب زایی در زیرحوضه سزار (حوضه آبریز سد دز) با استفاده از مدل های تجربی ای پی ام و ام پسیاک با کمک دانش فازی. همراه با شکل و جداول با ظاهری زیبا.

بخشی از متن فایل:
در اين پژوهش از دو روش تجربي MPSIAC و EPM براي برآورد فرسايش و رسوبزايي در زیرحوضه سزار (حوضه سد دز، استان لرستان) به کمک سیستم اطالعات جغرافیایی استفاده شده است. نقشه هاي توپوگرافي، کنترل صحرايي، تصاوير سنجنده Liss III  و ماهواره IRS-ID نتیاج ایستگاه های رسوب سنجي از جمله داده هاي اوليه این پژوهش ميباشند. با استفاده از اين اطلاعات، میزان شاخصهاي موثر در مدلهای ام پسیاک و ای پی ام در محيط GIS محاسبه و سپس از تلفيق اين لایه ها ميزان رسوب ويژه و سالانه برحسب زيرحوضه ها تخمین زده شده است. در هر دو روش بيش از 80 درصد منطقه در رده فرسايشي زياد تا خيلي زياد قرار گرفتند. مناطق با فرسايش پذيري زياد در جنوب غربي منطقه و در جايي که از سازنده هاي پابده، گورپي و گچساران تشکيل شده اند واقع شده اند.

فهرست مطالب:
چکیده
تولید داده ها
مدل آی پی ام
تصاویر
روش MPSIAC
خوشه سازي فازي با استفاده از روشFCM
نتیجه گیری
دسته بندی: علوم پایه » زمین شناسی

تعداد مشاهده: 24275 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:1,859 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل نسخه دمو (پیش نمایش)
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل پاورپوینت

  • گالری تصاویر :