پاورپوینت (اسلاید) زندگینامه زاها حدید

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان زندگینامه زاها حدید ، در 16 اسلاید همراه با عکس و آثار ، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین.

بخشی از متن:
زاها حدید ملیتی عراقی – بریتانیایی داشت که در تاریخ 30 اکتبر 1950 میلادی در بغداد متولد شد . او دوران اولیه تحصیل خود را در یکی از مدرسه های کاتولیک فرانسوی زبان ، در بغداد سپری کرد . بعد از آن به دلیل داشتن علاقه و حمایت خانواده بعد از اخذ مدرک ریاضیات در دانشگاه آمریکایی بیروت ، در مدرسه معماری (AA) واقع در لندن ثبت نام کرد و به ادامه تحصیل در این دانشگاه پرداخت .
وی پس از فارغ التحصیل شدن با یکی از استادان خود به نام رم کولهاس در دفتر معماری OMA آغاز به کار کرد .
زاها حدید در سال 1977 عضوی مهم از این شرکت شد و پس از موفقیتهای بسیاری که برای این شرکت کسب کرد ، دفتر مستقل خود را در سال 1980 ، در شهر لندن افتتاح کرد و در همان سال ها به تدریس در همان دانشگاهی که فارغ التحصیل شده بود( AA) پرداخت.
از وی همچنین برای تدریس کردن در دانشگاه های هاروارد و هامبورگ دعوت شد .او در طول سال های عمرش ساختمان های زیبای زیادی را بنا نمود و در سال 2004 به عنوان اولین زن معمار توانست جایزه پریتزکر را دریافت کند ، این مراسم در موزه آرمیتاژ سن پترز بورگ روسیه برگزار شد و جایزه صد هزار دلاری را دریافت کرد .

فهرست بخشی از مطالب:
زندگینامه
تحصیلات
آثار و طراحی
عکس ها
...

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 9121 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:1,177 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل