دستورکار تخریب

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
این دستورکار با اشاره دقیق به بندهای آیین نامه ها و مقررات ملی باعث دقیق شدن و اطمینان خاطر مهندسان میشود. و خطر محکومیت در مراجع قضایی را به صفر میرساند


مطابق مبحث 12 مقررات ملی ساختمان بند 12-2-3-2 : بارگذاري بيش از حد ايمني بر روي هرگونه اسكلت، چوب بست، حفاظ، نرده، پوششهاي موقتي، سرپوش دهانه ها و گذرگاه ها و نظاير آن مجاز نميباشد.
11- مطابق مبحث 12 مقررات ملی ساختمان بند 12-2-3-3 : براي جلوگيري از بروز خطرهايي كه نميتوان به طرق ديگر ايمني را تضمين نمود و همچنين براي جلوگيري از ورود افراد متفرقه به محوطه محصور شده يا منطقه خطر و نيز براي حفظ علائم نصب شده، بايد مراقب يا مراقبيني در تمام طول روز و شب به كار گمارده شوند. به علاوه كارگاه ساختماني يا قسمتهاي ساخته شده آن، نبايد در شرايطي كه خطري ايمني، بهداشت كار و محيط زيست را تهديد كند، به حال خود رها شود.
12- مطابق مبحث 12 مقررات ملی ساختمان بند 12-8-1-2 : قبل از شروع عمليات تخريب بايد مجوز لازم از مرجع رسمي ساختمان توسط سازنده اخذ و با كسب نظر از مهندس ناظر برنامه¬ريزي و اقدام هاي زير انجام گيرد:
• الف: با اطلاع و همكاري موسسات ذيربط، جريان آب، برق، گاز و سرويس هاي مشابه قطع يا در صورت لزوم سالم سازي، محدود و نگهداري شود، به طوري كه راه هاي دسترسي به آنها و شير آتشنشاني محفوظ بماند.
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 12268 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: .rar

تعداد صفحات: 5

حجم فایل:272 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    word
    pdf