پروپوزال ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی BSC و AHP و TOPSIS

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی BSC،AHP و TOPSIS(مطالعه موردی)، در قالب فایل word.

طرح مسئله:
ارزیابی عملکرد، یکی از وظایف اصلی هر سازمان و یکی از وجوه مدیریت عملکرد می باشد که در گذشته بیشتر از طریق به کارگیری شاخص های مالی اجرا شده است. در دو دهه اخیر موضوعاتی مانند یادگیری سازمانی، خلق دانش و ظرفیت نو آوری، به عنوان عوامل تعیین کننده مزیت رقابتی مورد توجه قرار گرفته اند و این تمرکز به دلیل ظهور جهانی سازی، تشدید رقابت، و پیشرفت بی سابقه تکنولوژیکی بخصوص در زمینه ارتباطات و اطلاعات بوده است. و به همین دلیل سازمان ها برای یافتن شاخص های فراگیر اندازه گیرنده عملکرد در فشار هستند و بخصوص تاکید بیشتری بر شاخص های عملکرد نرم صورت گرفته زیرا که شاخص های مذکور در ارتباط با انسانه و فرایند ها یعنی موضوعاتی که ضعف یا قوت شان در ترازنامه نمایش نمی یابد، تعریف شده اند.
كارت امتيازي متوازن (BSC) که امروزه توجه زیادی را به خود جلب کرده است نه تنها یک ابزار اندازه گیری عملكرد فراگير ويكپارچه است بلكه يك سيستم مديريتي با رويكرد جديد مديريت استراتژيك مي باشد كه در دهه نود توسط رابرت كاپلان وديويد نورتون معرفي شد. BSC يك مجموعه متنوع از شاخص هاي عملكرد را در چهار گروه ارائه مي دهدكه شامل شاخص هاي عملكرد مالي ، شاخص هاي ارتباط با مشتري ، شاخص هاي فرآيند داخلي كسب وكار و شاخص هاي رشد ويادگيري، مي باشد.
با گسترش روز افزون استفاده از روش BSC برخی از ایرادات نهفته در این روش به تدریج نمایان گشتند.که از مهم ترین آنها می توان به ذهنی و زبانی بودن شاخص ها و استفاده از الگوهاي نامناسب براي ارزيابي و همچنین یکسان بودن وزن شاخص ها و مشخص نبودن اولویت میان آنها اشاره کرد.علاوه بر موارد ذکر شده ، در پایان کار يكپارچه كردن نتايج نيز توسط كاربران به صورت ذهنی انجام می پذیرد. برای رفع این موارد می توان از از الگوریتم های تصمیم گیری استفاده کرد...

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


در این تحقیق سعی بر آن است که با پیاده سازی BSC در سطح سازمان و استفاده از تكنيك TOPSIS جهت جمعبندي نتايج و ارزيابي مناظر روش BSC  ضمن حل مشکلات اشاره شده در فوق به ارزیابی نمایندگی های شرکت مورد مطالعه بپردازیم.

همراه با امکان دریافت مشاوره رایگان در خصوص مراحل اجرایی پروپوزال


برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص این پروپوزال یا سفارش انجام هر یک از بخشهای پایان نامه های مرتبط با این موضوع،  از طریق بخش سفارش پروژه اطلاع دهید.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 29176 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:208 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده دانشجویان رشته های مدیریت و مهندسی صنایع


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش