تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.
  • پاورپوینت انواع روسازی در فرودگاه

    دانلود پاورپوینت انواع روسازی در فرودگاه، در 68 اسلاید. مطالعه فرودگاه ها نشان می دهد که همواره طیف وسیعی از هواپیماها ،با وزن و ارایشهای گوناگون چرخها از باندفرودگاه نشست و برخاست می نمایند.و جود این تفاوتها در انواع مختلف هواپیماها باعث به وجود امدن خرابی های باشدتهای مختلف درسیستم روسازی باند ..

    30,000 تومان مشاهده
  • پاورپوینت روشها و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات در شب

    دانلود پاورپوینت روشها و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات در شب، در 47 اسلاید. بکارگیری راهکارهای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مستلزم تجزیه وتحلیل تصادفات با استفاده از مدل های پیش بینی و تعیین میزان تاثیرپارامترهای گوناگون در وقوع انها وتلاش در جهت بهبود وضعیت ایمنی ترافیک است هر ساله نزدیک به ...

    45,000 تومان مشاهده
  • پاورپوینت روسازی در بنادر

    دانلود پاورپوینت روسازی در بنادر، در 36 اسلاید. روسازی های بنادر در مقایسه با دیگر روسازی های صنعتی از نظر طراحی و ساخت نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهای متعدد و متنوعی دارد.بنادر اغلب بر روی زمین های بازسازی شده واقع گردیده و بستر آنها اغلب دارای شرایط ضعیف می باشد.به طور کلی روسازی بنادر باید ...

    45,000 تومان مشاهده
تعداد نتایج: 3
ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...