پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان (1391)، در قالب فایل word، شامل 6 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده. این پرسشنامه فاقد مولفه است.

شیوه نمره گذاری این پرسشنامه از نوع طیف لیکرت می باشد. در این پرسشنامه هر چه جمع امتیازات پرسشنامه بالاتر باشد، بیانگر اعمال قوی تر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان مورد بررسی می باشد. عکس این قضیه نیز صادق است.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19124 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:47 کیلوبایت

 قیمت: 24,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده برای کلیه پژوهشگران

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش به زبان فارسی