مقاله ترجمه شده مدل رضایت از کیفیت سرویس در بانکداری

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده با عنوان مدل رضایت از کیفیت سرویس در بانکداری، در قالب فایل فایل پاورپوینت و در حجم 20 اسلاید، همراه با فایل pdf مقاله مرجع. 

دارای پرسشنامه استاندارد و تحقیق برای رضایت کیفیت سرویس در بانکداری

عنوان مقاله:
E-Banking and Customers’ Satisfaction in Bangladesh: An Analysis

سال چاپ: 2010

محل انتشار:
International Review of Business Research Papers

بخشی از ترجمه:
بانکداری الکترونیک می تواند با داشتن سرعت و قابلیت اعتماد در ارائه خدمات برای مشتریان رضایت بخش باشد و خدمات بانکداری الکترونیک نه تنها می تواند مزیت رقابتی جدید ایجاد کند بلکه می تواند موجب بهبود روابط با مشتریان نیز گردد. هدف از این تحقیق درک تاثیر متغیرهای بانکداری الکترونیک در رضایت مشتری در نظام بانکی کشور می باشد

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
ادبیات و پیشینه تحقیق
اهداف مطالعه
روش تحقیق
فرضیه ها
ساخت مدل
نتیجه و بحث
جمع بندی
پیشنهادات
مراجعع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22634 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: RAR.ZIP

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:7,634 کیلوبایت

 قیمت: 25,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت ترجمه فارسی مقاله+ pdf اصل مقاله انگلیسی