نمونه گزارش کار شیمی آلی عملی

دسته بندي : علوم پزشکی » پزشکی
توضیحات:
نمونه گزارش کار شیمی آلی عملی، در قالب فایل pdf و در 3 صفحه.

بسیار سپاسگزار خداوندم که به من فرصت داده تا در خدمت شما عزیزان باشم ،
من امیرمهدی ایمانزاده هستم دانشجوی دکترای حرفه ای داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،

محتوای این فایل چیست ؟
این فایل شامل یک نمونه از گزارش کاری است که من در واحد شیمی آلی2 عملی نوشته بودم .

چگونه میتوان از این فایل استفاده بیشتری داشت ؟
با خرید این فایل ، گزارش کاری که نوشته ام را به دقت مطالعه کنید ، نحوه ی نوشتن و عناوین و مسائلی که باید در گزارش کار اشاره کنید دقت کنید ، سپس "خودتان" بر اساس الگویی که برایتان داده ام ، میتوانید گزارش کار بنویسید .

این فایل برای چه کسانی مناسب می باشد ؟
برای تمامی دانشجویانی که واحد های عملی و آزمایشگاهی دارند و نیازمند نوشتن گزارش کار هستند و میخواهند یک الگویی برای کار کردن داشته باشند ، دانشجویان دارای واحد شمیی آلی عملی ، شیمی عمومی عملی ، تجزیه عملی و ... ، میتوانند بر اساس این الگو ، گزارش کار های خود را بنویسند .

الگوی نوشتن گزارش کار ، آیا از منبع معتبری اقتباس شده ؟ یعنی آیا روش نوشتنتان معتبر است ؟
بله ، از اساتید و رزیدنت ها بارها پرسیده ام ، و از کارشناسان محترم آزمایشگاه ها و مطالعه مقاله های اورجینال که متدولوژی دارند ، به این شیوه ی نوشتن رسیده ام ، در واقع در گزارش کار شما باید نتیجه واقعی کارتان را گزارش کنید ، بصورت دقیق و بدون هرگونه دخل و تصرفی ، اگر خطا کرده اید مینویسید ، دوباره انجام دادید مینویسید ، خلاصه یکی از اصول در نوشتن گزارش کار رعایت اصل صداقت و راستگویی است .

آیا فایل پیش نمایش ( نسخه دمو ) دارد ؟
خیر

آیا خودتان از این شیوه گزارش کردن کارهایتان ، نمره خوبی گرفته اید ؟
بله صد در صد ،
*** من خودم مثلا در واحد شیمی آلی عملی گزارش کارهام رو با هم گروهیم تقسیم میکردیم و به این روش مینوشتیم و مثلا در واحد آلی 2 عملی من بیست شدم ، حالا علاوه بر امتحان تئوریش و کارهای عملیم در لابراتوار که عالی انجام میدادم ، گزارش کارهام نمره کامل از جانب استاد گرفته بودند .

*توجه ویژه : در صورتیکه این فایل را مطالعه کنید ، دقت کنید که به هیچ عنوان و به هیچ عنوان نباید این کار را سر خود و بدون نظارت یک کارشناس یا فرد متخصص انجام دهید ( یا اینکه باید خودتان متخصص باشید ) ، چراکه مواد استفاده شده سمی و خطرناک می باشد و لذا نباید فکر انجام این فرایند را در ذهن داشته باشید . ( سلب مسئولیت )
دسته بندی: علوم پزشکی » پزشکی

تعداد مشاهده: 25657 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:180 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را خریداری کنید و سپس بر اساس مدل نوشتن و شیوه ی جزیی نگری و ... که در نوشتن گزارش کارهایم دارم ، میتوانید از کلیت کارم الگو بگیرید ، دقت کنید به این معنا نیست که عین مدل من بنویسید ، بلکه اصول اساسی اش رو رعایت کنید ، که نوشتن دقیق گزارش کار و موارد دیگر می باشد که در فایل میتوانید مطالعه کنید .

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل PDF که بعد از خرید میتوانید دانلود کرده و به شیوه ی گفته شده استفاده کنید