گزارش کارآموزی مراحل ساختمان سازی

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
گزارش کارآموزی با عنوان مراحل ساختمان سازی ، در 61 صفحه همراه با عکس و نقشه ، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین.

بخشی از متن:
اساس فلسفه کارآموزی در تجارب و ارزش فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و سایر ارزش ها و تجارب فرد، سازمان یا ملت قرار دارد .اما هدف از کارآموزی ارتقا، تغییر و اغلب مخدوش کردن این ارزش ها و یا ارائه تجربیات جدید است و بدین ترتیب آنچه را که قبلاً ارزش داشته ، قدیمی ساخته و کنار می گذارد .
گزارش حاضر، حاصل 240 ساعت کارآموزی در شهرداری ناحیه2 منطقه 22 می باشد که حاوی سرفصل‌های مورد آموزش و استفاده در این واحد می باشد،که در چندین بخش ارائه شده است.
برای طی دوره کارآموزی، شهرداری ناحیه 2 از منطقه 22 تهران ، واحد ساختمانی به عنوان محل کارآموزی انتخاب گردیده تا از نظر مرتبط بودن رشته تحصیلی و محل کارآموزی، از مزایای این دوره حداکثر استفاده صورت پذیرد. در فرآیند انجام این دوره ضمن آشنایی با شهردار محترم و همچنین مسئول واحد شهرسازی، از تجارب ارزنده ایشان و سایر کارکنان این مجموعه حداکثر استفاده جهت دست یابی به اهداف این دوره به عمل آمد.
ناحیه ۲ یکی از چهار ناحیه منطقه ۲۲ میباشد که با مساحتی حدود ۱۸.۵۶ کیلومتر مربع جمعیتی معادل ۲۶۳۶۳ نفر ا در خود جای داده است این ناحیه از سمت شمال به بلوار امیرکبیر و از جنوب به اتوبان تهران کرج از شرق به رودخانه کن ازغرب به میدان دستواره منتهی می شود
رشد روز افزون جمعیت و تحولات گسترده و دامنه دار اقتصادی و ... بازتابی گسترده در تحولات كالبدی شهر تهران ایجاد نموده است، كه یكی از پیامدهای آن نحوه شكل گیری منطقه۲۲ شهرداری تهران است كه بدون تردید بزرگترین و وسیعترین توسعه شهری متصل به تهران می باشد. این منطقه با مساحت ۱۰۰۰۰ هكتار، با هدف رفع كمبودهای خدماتی حوزه غرب تهران و نیز جابجایی بخشی از جمعیت ساكن در بافت های فرسوده تهران مركزی و نیز اسكان بخشی از جمعیت شهر تهران ایجاشد.
منطقه ۲۲ شهرداری واقع در شمالغرب تهران در ۳۰ سال گذشته تحت پوشش فعالیتهای عمرانی ویژه ای از جهت طرح ریزی و اجرا بوده است و از دهه ۱۳۴۰ عمران این منطقه مورد توجه دست اندركاران و سازندگان شهر تهران قرار داشته است مالكین اولیه این اراضی خانواده فرمانفرمایان وفیروزگر بوده اند.

پس از تصویب طرح جامع شهر تهران این منطقه بنام یك شهر جدید تعریف و حوزه آن در دهه ۱۳۵۰ بنام شهر جدید كن به وسیله مهندسین مشاور فرمانفرمایان و همكاران طراحی شده است.

فهرست بخشی از مطالب:
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
تاریخچه سازمان
نمودار سازمانی
نوع محصولات یا خدمات
شرح مختصری از فرآیند تولید
ارزیابی بخش های مرتبط
بررسی جزئیات سازمانی رشته کارآموز
امور جاری در دست اقدام
و...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 10391 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:4,612 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل