بیومارکرهای بیوفیدبک و نوروفیدبک در ورزش

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
علوم اعصاب ورزشی که در تقاطع علوم اعصاب کاربردی و روانشناسی ورزشی قرار دارد، در میان موضوعات داغ خود، فرآیندها و مکانیسم¬های شناختی و عاطفی را که کارایی ورزشی را همراهی می¬کند،‌ در بر می¬گیرد.
این فصل بر کاربردهای فعلی تکنیک‌های روان‌فیزیولوژیکی و الکتروفیزیولوژیکی، مانند بیوفیدبک و نوروفیدبک، برای حمایت یا توانمندسازی کارایی در ورزش تمرکز دارد. به طور خاص، شما، مقدمه‌ای بر مکانیسم‌های کُنش اکثر تکنیک‌های مرتبط در این زمینه، مدولاسیون‌های عصبی-بدنی-رفتاری که توسط فرصت‌های مداخله متفاوت، مورد هدف قرار می‌گیرند، و یادداشت‌های کاربردی فنی را پیدا خواهید کرد.
ما در مورد ارزش خودآگاهی و توانایی تشخیص صحیح فیدبک (بازخوردهای) بدنی، به ویژه زمانی که ورزشکاران باید با رقابت روبرو شوند و ارتباط مهارت¬های خودتنظیمی قوی برای دستیابی به حداکثر کارایی را مورد بحث قرار خواهیم داد. علاوه بر این، ما یک مقایسه انتقادی بین اثربخشی و نقاط قوت و ضعف تکنیک‌های بیوفیدبک/نوروفیدبک و تکنیک‌های سنتی‌تر تمرین ذهنی در حوزه علوم ورزشی را گزارش خواهیم کرد. در نهایت، پروتکل های مختلف اعمال شده در ورزش¬های خاص مانند بیس بال، گلف، فوتبال و ژیمناستیک، ارائه و مورد بحث قرار خواهد گرفت.
بیوفیدبک و نوروفیدبک: اصول و مکانیسم‌های عمل
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 5407 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:58 کیلوبایت

 قیمت: 64,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود پیش نمایش
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل انگلیسی در بخش دمو به صورت پی دی اف و فایل فارسی در قالب آفیس