پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

دسته بندي : فنی و مهندسی » برق، الکترونیک و مخابرات
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، در 20 اسلاید.

مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی، ابزاری است که با استفاده از آن مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی انگیزش پیدا می کنند تا وفادار باقی بمانند. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، جدیدترین پارادایم در دنیای مدیریت ارتباط با مشتری است.
با استقرار و بکارگیری E-CRMدر سازمان، ارتباط با مشتری در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد و قدرت رقابت در محیط های متلاطم امروزی افزایش می یابد. از طرف دیگر با ورود فناوری اطلاعات مشتریان خواستار آن هستند که از طریق کانال های ارتباطی مثل پست الکترونیکی، وبسایت و کانالهایی از این قبیل به آنها سرویس دهی شود.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
پیشینه تحقیق
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری و عناصر اصلی آن
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
مقایسه CRM و ECRM
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتري الکترونیکی و مزایاي آن
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
مزایاي پیاده سازي مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتري
شش "e"کلیدی در eCRM
مهندسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
نتیجه گیری
دسته بندی: فنی و مهندسی » برق، الکترونیک و مخابرات

تعداد مشاهده: 4079 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:4,394 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت