طرح اتوکد نقشه کتابخانه و فاز 2 به همراه جزئیات اجرایی

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
طراحی کتابخانه دانشکده معماری به همراه جزئیات و دیتیل های اجرایی.

این فایل بصورت فرمت اتوکد میباشد که شامل پلان طبقات کتابخانه دانشکده، به همراه نما ساختمان، دو برش(مقطع)، برش دیوار،باکس پله و جزئیات خاص اجرایی،پلان فوندانسیون، شیب بندی و سقف کاذب،جزئیات اجرایی خاص (پله ها و نرده ها و...)،دیتایل درب و پنجره ها و جدول نازک کاری میباشد. این فایل برای عزیزانی که به دنبال دیتایل های اجرایی خاص برای پروژه های خود هستند مناسب میباشد.همچنین برای ان دسته از دانشجویان معماری و عمران که درس طراحی فنی دارند نیز مفید میباشد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 4062 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: dwg

حجم فایل:1,190 کیلوبایت

 قیمت: 165,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل طراحی پلان کتابخانه و فاز2 بهمراه دیتایل های اجرایی خاص
  • راهنمای استفاده:
    این فایل بصورت فایل فشرده (زیپ) میباشد که پس از انکه از حالت فشرده خارج نمایید بصورت یک فایل dwg یا همان فرمت اتوکد میباشد و با نرم افزار اتوکد روی سیستم یا گوشی اجرا میشود و میتوانند از جزییات خاص این پروژه در کارهای خود استفاده کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل شامل نقشه طبقات کتابخانه و فاز 2 ، به همراه دیتایل های اجرایی پله،نما،دیوار،درب و پنجره ها و... میباشد که برای دانشجویان معماری و تمام عزیزانی که به دنبال جزئیات خاص اجرایی هستند ، مناسب میباشد.

  • گالری تصاویر :