گزارش کارآموزی مددکاری، در یک موسسه توانبخشی

دسته بندي : علوم پزشکی » پیراپزشکی

توضیحات:

گزارش کارآموزی مددکاری، در موسسه توانبخشی فروغ عصر، در قالب فایل word و در حجم 24 صفحه.


مقدمه:

دانشجویان در پایان هر دوره تحصیلی احتیاج به گذراندن یک دوره کارآموزی جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار وهمچنین آموزش آموخته های تئوری خود دارند.کارآموزی در نحوه یادگیری تاثیر بسیاری دارد به طوریکه بسیاری از دانشجویان در دوره کارآموزی نکاتی را می آموزند که در طول دوره تحصیلی حتی با آن برخورد نکرده اند.

اگر دانشجو دوره کارآموزی خود را در مکانی مناسب و با امکانات فراوان بگذارند به طوریکه آن مکان طوری باشد که بتوان از تجربه های افراد متخصص و فنی در زمینه آن شغل استفاده بهینه را کرد خیلی سریعتر وبهتر درباره آینده کاری خود می تواند تصمیم بگیرد و همچنین مواردی را آموزش دیده وتجربه هایی کسب میکند که بعدا در زمینه شغلی که انتخاب می کند برای او مفید می باشد پس باید در زمینه انتخاب مکان کارآموزی و استفاده درست و بهینه از تجربه افراد متخصص در آن مکان دقت داشت.

 

بخشی از متن:

خدمات پایش رشد کودکان:

مرکز جامع توانبخشی فروغ عصر با تحت نظر قراردادن کودکان پرخطر (high risk) و ارزیابی مراحل رشد آنها و تشخیص به موقع تأخیر تکاملی و اقدامات درمانی مناسب، می کوشد تا مشکلات ایجاد شده را رفع کند و یا عوارض ناشی از آن را کاهش دهد، و در این زمینه از پزشکان متخصص کودکان (با گرایش رشد)، تیم درمانگران، شامل گفتار درمان، کاردرمان، فیزیوتراپ روانشناس و مربیان آموزش دیده، در خصوص مداخلات زود هنگام استفاده می کند.

خدمات جامع توانبخشی:

مرکز جامع توانبخشی فروغ عصر برای ارزیابی، ارائه برنامه درمانی و انجام مداخلات درمانی، خدمات پزشکی و توانبخشی ارائه می دهد و هدف آن کاهش ضایعات و ایجاد توانمندی مناسب با توجه به شرایط کودک است.

در این مرکز برای درمان، از پزشکان فوق تخصص اعصاب کودکان، متخصص طب فیزیکی، متخصص اطفال، سایر پزشکان مشاور و کادر توانبخشی شامل فیزیوتراپی، آب درمانی، کاردرمانی، گفتار درمانی، آموزش ذهنی، روانشناسی، بازی درمانی و تربیت شنیداری استفاده می شود.

دسته بندی: علوم پزشکی » پیراپزشکی

تعداد مشاهده: 21620 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های توانبخشی، پیراپزشکی، پزشکی، پرستاری و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش